2025-07-14, 11:07
Medlem
jag äter rfsu lust&energy. Tycker de fungerar bra. Går runt med halvstånd och när jag tänker på sex så är ståndet där. Köpte också en prostata stav. Vilken skillnad på orgasm.
Citera
2025-07-14, 17:16
Medlem
dex1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
jag äter rfsu lust&energy. Tycker de fungerar bra. Går runt med halvstånd och när jag tänker på sex så är ståndet där. Köpte också en prostata stav. Vilken skillnad på orgasm.

Första gången du testa? Var den svår att få in? Jag ska köpa en o testa. Hur var orgasmen?
Citera
2025-07-14, 18:33
Medlem
dex1s avatar
Gjorde precis en lite galen grej. Inte runkat på länge o blev väldigt kåt av att läsa denna tråd. Tog de jag hade hemma. En banan med kondom. La mig på rygg på soffkanten. Huvudet ner mot golvet och röven o bena uppåt taket. Fick jobba lite med bananen men till slut gled den in. Mycket skönt. Runka samtidigt och försatsen började rinna. Tror jag träffade prostatan kändes lite skumt och fortsatte runka. Och jävlar va jag kom. Hela magen och i ansiktet på mig själv. Sjukaste låg helt utslagen på golvet och småskakade. Detta ska definitivt provas igen.
Citera
2025-07-14, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Det är varmt å jag är vrålkåt så jag drog en välbehövlig runk på balkongen nyss. Iskallt vatten i glaset, aah vad härligt med semester. Men snart börjar allvaret igen å då är det upp å knega som gäller.

Såg nån dig? Vad hade du gjort om nån sett dig spruta med brandslangen?
Citera
2025-07-14, 23:26
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaklofenJuli2025
Såg nån dig? Vad hade du gjort om nån sett dig spruta med brandslangen?

Jag vet inte om nån såg, om nån hade gjort det så hade jag inte brytt mig, det är väl min balkong.
Citera
2025-07-17, 16:05
Medlem
Citat:
Jag vet inte om nån såg, om nån hade gjort det så hade jag inte brytt mig, det är väl min balkong.

Sprutar du extra mycket på balkongen? Eller normalt?? Du kanske blir tänd på att någon kan se dig?

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Citera
2025-07-17, 16:52
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaklofenJuli2025
Sprutar du extra mycket på balkongen? Eller normalt?? Du kanske blir tänd på att någon kan se dig?

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Vill ni se en stjärna se på mig, ni får så mycket gärna se på mig, blickar kan jag ljuta sperma kan jag spruta så vill ni se en stjärna seee på MIG.
Onanisten, ja onanisten förr var han blott ett poem men jag ska ge er onanisten som ett modernt problem. Ni pryda mynkar som sökt överallt efter en manstyp som är speciell, fram med mobilerna å filma jag är er modell.
Så vill ni se en stjärna, se på mig. Ni får mycket gärna SE PÅ MIG.💥🌟⭐️💦
Citera
2025-07-17, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dex1
Gjorde precis en lite galen grej. Inte runkat på länge o blev väldigt kåt av att läsa denna tråd. Tog de jag hade hemma. En banan med kondom. La mig på rygg på soffkanten. Huvudet ner mot golvet och röven o bena uppåt taket. Fick jobba lite med bananen men till slut gled den in. Mycket skönt. Runka samtidigt och försatsen började rinna. Tror jag träffade prostatan kändes lite skumt och fortsatte runka. Och jävlar va jag kom. Hela magen och i ansiktet på mig själv. Sjukaste låg helt utslagen på golvet och småskakade. Detta ska definitivt provas igen.

vad akrobatisk du är
Citera
2025-07-17, 20:25
Bannlyst
Citat:
Vill ni se en stjärna se på mig, ni får så mycket gärna se på mig, blickar kan jag ljuta sperma kan jag spruta så vill ni se en stjärna seee på MIG.
Onanisten, ja onanisten förr var han blott ett poem men jag ska ge er onanisten som ett modernt problem. Ni pryda mynkar som sökt överallt efter en manstyp som är speciell, fram med mobilerna å filma jag är er modell.
Så vill ni se en stjärna, se på mig. Ni får mycket gärna SE PÅ MIG.💥🌟⭐️💦

Jag brukar se på mig själv i spegelen
hett tips för alla
Citera
2025-09-05, 19:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Snart ska jag å min polare å hans granne runka ihop, vi gjorde det i går å det var häftigt. Vi ska vara hos grannen å runka å dricka öl, min polare har runkat ihop med sin granne förr men föreslog att jag skulle vara med å hans granne var med på noterna. Detta blir kul. Vi hade ju kul igår med då vi runkade ihop.
Citera
2025-09-06, 06:34
Medlem
Onan-erarens avatar
Runkade ihop med polaren å hans granne igen, härligt skönt var det å vi kom alla tre dock ej samtidigt utan var och en höll på tills man kom å så hejade man på den andra. Jag är rätt uthållig å kan hålla igen så att jag kan runka länge innan jag släpper lös å kommer, skönt hade vi iallafall å kom överens om att detta INTE var sista gången vi runkar ihop, jag ser fram emot nästa runk träff. Kul var det.
Citera
2025-09-06, 14:14
Medlem
Citat:
Runkade ihop med polaren å hans granne igen, härligt skönt var det å vi kom alla tre dock ej samtidigt utan var och en höll på tills man kom å så hejade man på den andra. Jag är rätt uthållig å kan hålla igen så att jag kan runka länge innan jag släpper lös å kommer, skönt hade vi iallafall å kom överens om att detta INTE var sista gången vi runkar ihop, jag ser fram emot nästa runk träff. Kul var det.

Vilken öl drack ni? Starköl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in