2018-11-22, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBOLL
Läste om detta på Twitter, fick mördar knarkar Gustav livstid ?

Åklagaren yrka minst på 10år. Inväntan på dom. Då det ska ske en rätt psykisk undersökning på GM, då det också inkommit att han kan lida av en allvarlig psykiskstörning. Skulle mer säga puckad.
Citera
2018-11-23, 20:38
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritaduvetvem
Åklagaren yrka minst på 10år. Inväntan på dom. Då det ska ske en rätt psykisk undersökning på GM, då det också inkommit att han kan lida av en allvarlig psykiskstörning. Skulle mer säga puckad.

Han ser ut som en anorexi knarkare, måste vara gravt psyksjuk.
Citera
2018-11-26, 08:58
Medlem
Dottern till BO berättar:
https://www.expressen.se/nyheter/bro...dottern-hanna/
Citera
2018-11-26, 09:57
Medlem
Forsberg21s avatar
Fup?
Citera
2018-11-26, 10:39
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pHr33
Dottern till BO berättar:
https://www.expressen.se/nyheter/bro...dottern-hanna/

Detta är inte första gången 20-åringen står åtalad. Förra året dömdes han för olaga hot.
2014 dömdes han till ungdomsvård för sexuellt övergrepp mot barn, efter att ha förgripit sig på en flicka på en skola.
I samma mål dömdes han för djurplågeri för att bland annat ha dränkt, slagit ihjäl och hängt fågelungar som han hittat i ett bo. I förhör berättade han själv senare att förloppet pågick i ungefär en halvtimme och att fågelungarna skrek medan han skadade dem.

Gustav är urtypen för mördare med sitt djurplågeri och sexuella övergrepp. Gissar att han får 10 år, ute efter 8 eller så, och en kort tid efter det har han mördat nästa person.
Citera
2018-11-26, 19:36
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpecialEdition
Detta är inte första gången 20-åringen står åtalad. Förra året dömdes han för olaga hot.
2014 dömdes han till ungdomsvård för sexuellt övergrepp mot barn, efter att ha förgripit sig på en flicka på en skola.
I samma mål dömdes han för djurplågeri för att bland annat ha dränkt, slagit ihjäl och hängt fågelungar som han hittat i ett bo. I förhör berättade han själv senare att förloppet pågick i ungefär en halvtimme och att fågelungarna skrek medan han skadade dem.

Gustav är urtypen för mördare med sitt djurplågeri och sexuella övergrepp. Gissar att han får 10 år, ute efter 8 eller så, och en kort tid efter det har han mördat nästa person.

Vilken jävla skräpmänniska. En knarkande pedofil och djurplågare mördar en annan missbrukare genom grovt våld. En sån här person borde sättas i straffarbete så han kan generera någon form av avkastning till samhället eftersom han aldrig på egen hand skulle kunna åstadkomma något genom sin ruttna existens.
Citera
2018-11-26, 19:55
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Han både färgar och rakar upp ett jack så det ska se ut som ett ärr.
Vet inte om det är en wigger eller en Justin Bieber-fanboy med homosexuella tendenser.
THIS
Citera
2018-11-26, 20:02
Medlem
PolisBatikhexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alkzndr
Kan säga såhär, hon har ett barn, som vår GM kan vara pappa till. På hennes instagram förekommer en nyfödd bebis och han i samma bild med bildtexten ”Mina två hjärtan <3” och de har kommenterat ”gulliga” saker till varandra under bilder på FB och instagram. Nu påstår inte jag att detta är solklara bevis för att han nu är pappa till barnet. Men av att bara titta på vad för sorts personer detta är är sannolikheten ganska hög att han kan vara farsa till detta barn.

Så de har förmodligen varit tillsammans. Problem söker sig, oftast, till andra med problem. Dessutom har hon plockat bort en status hon skrev samma dag som detta hände. Jag Parafraserar nu men ungefär såhär ”Jag vet vad som hänt, sluta skriv till mig! Läs nyheterna om ni vill veta något!”

Han har/är polare med en snubbe som försökte etablera sig själv som ”Resk Kwan” en ”gangster rappare”. Han rökte Spice och hasch i sina videos. (https://youtu.be/rLMff9MC_L8) Varnar för mycket pinsam video. Hade ett kollektiv med ”rappare” från boxholm/Ödeshög som de kallade ”Gåsdammen”.

Denna ”Resk Kwan” förekommer i en kortdokumentär från P3 Verklighet. Där han berättar om den destruktiva miljö han levde i och att han fick psykos och var nära på att misshandla sin brud. Han har tydligen flyttat och blivit drogfri. Detta låter mer som en snyfthistoria bara.
Var tvungen att klicka på skiten bara för att kunna ge en tumme ned
Citera
2018-12-25, 21:27
Medlem
Citat:

Tänkte samma när jag läste det. Helt empatilös, verkar helt sakna impulskontroll, sadistiska drag. Tror inte det går att rehabilitera honom men hoppas ändå för omvärldens skull att jag har fel
Citera
2018-12-25, 22:54
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:

Vilken parasit!
Gråter nästan i skämskudden när jag kikar på hans bilder.
Broder hit och broder dit.... en pinsam nolla.
Senast redigerad av Hydrahead 2018-12-25 kl. 22:56. Anledning: Tillägg
Citera
2019-01-03, 12:06
Medlem
DoktorDurangos avatar
10 års fängelse för mord (betallänk).

https://www.corren.se/nyheter/odesho...om5655214.aspx
Citera
2019-01-04, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorDurango
10 års fängelse för mord (betallänk).

https://www.corren.se/nyheter/odesho...om5655214.aspx

MSM publicerar idag foto och namn på GM. Och vilken tur att man äntligen fick tag i en svensk mördare!
Jag vill se motsvarande exponering av icke svenska dito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in