2018-04-27, 00:57
Medlem
Vaniljbullen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Jo, det var ju länge sedan jag fick någon statusrapport, och läget har ju säkert förändrats. Men vad är det som gjort att hon som blev biten i ansiktet bestämde sig för att flytta till Ödeshög? Hon verkar ju ha mellanlandat utanför Motala också.
Hon lär ju knappast ha fått jobb där.

Hon bodde i Ödeshög med sin mamma Gitt Thor när hon var i nedre tonåren. En WT familj som Gruber drog dit. OT men hennes mamma var inblandad i någon bisarr historia där de ville bli av med några oönskade hundar som dom dödade, styckade och begravde i trädgården. Blev anmälda men har inte en aning om hur utgången vart.
Citera
2018-04-27, 09:26
Medlem
För att återgå lite till ämnet, är det någon som hört något om det andra offret?
Finns det fortfarande risk att det blir ytterligare ett dödsfall, han sägs ju ha gått till ambulansen på egna ben men det är ju inga garantier för att han inte var allvarligt skadad.
Efter vad jag hörde så blödde han kraftigt från huvudet.
Citera
2018-05-01, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Col.Flagg
För att återgå lite till ämnet, är det någon som hört något om det andra offret?
Finns det fortfarande risk att det blir ytterligare ett dödsfall, han sägs ju ha gått till ambulansen på egna ben men det är ju inga garantier för att han inte var allvarligt skadad.

Detta har jag ett svar på. En nära anhörig till mig jobbar på US, har haft hand om denne person till och med. Han överlever. Dock är han en "riktig" alkoholist. Inga tänder. Dålig hygien. Och ser allmänt alkoholiserad ut. En A-typiskt A-Lagare från Ödeshög.
Citera
2018-05-01, 20:05
Medlem
framtands avatar
Citat:

Det sista jag hörde om honom var att han inte kommer återvända utan sättas på något hem där han kommer vårdas framöver. Inte bara denna skada då såklart.

Citat:
Ursprungligen postat av alkzndr
Detta har jag ett svar på. En nära anhörig till mig jobbar på US, har haft hand om denne person till och med. Han överlever. Dock är han en "riktig" alkoholist. Inga tänder. Dålig hygien. Och ser allmänt alkoholiserad ut. En A-typiskt A-Lagare från Ödeshög.

Han är inte från Ödeshög, om det va det du antydde.
Citera
2018-05-03, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alkzndr

Vad är typiskt för en A-lagare som kommer från Mjölby eller linköping, har den från Mjölby 2 tänder till skillnad mot den från ödeshög som inte har några?
Citera
2018-05-11, 10:33
Medlem
Citat:

Med tanke på omständigheterna så mår han relativt bra. Har en bekant som känner han.
Citera
2018-05-11, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reclaims
Fast om jag har förstått det rätt så är det ju inte bara en person han attackerade, utan två. Och om dem provocerade han? Om man tar till dödligt våld för att ha blivit provocerad så förtjänar han att sitta där han sitter.

Vet också vem MGM är. En liten mupp som anser sig själv både vara gangsta och "loco".

Enligt va jag hört så började BO va elak mot BO2 (T***Y) GM säger då till att han ska bete sig och va snäll mot BO2. Då börjar GM och BO tjaffsa och det går överstyr. BO2 försöker då gå imellan och stoppa bråket men får då en smäll av närmsta tillhygge vilket jag fattar vara en glasflaska.
Detta är vad mina bekanta i Ödeshög har sagt
Citera
2018-07-18, 19:47
Medlem
har det kommit någon FUP på denna än?
Citera
2018-09-18, 12:58
Medlem
snooper123s avatar
Är det *ustaf *=G som är MGM?
Citera
2018-10-26, 13:03
Medlem
hum.by.666s avatar
En 20-årig man har i dag åtalats vid Linköpings tingsrätt misstänkt för mord på en 51-årig man den 18 april i år.

Målnummer i Linköpings tingsrätt B 1501-18.
Preliminära förhandlingsdagar avsatta i tingsrätten är 9, 13, 14 och 21 november.

http://news.cision.com/se/aklagarmyn...eshog,c2656639
Citera
2018-11-16, 13:47
Medlem
Rättegången i full gång. Ingen FUP?

De som försvarar sopan är duktigt felmonterade, så mycket är klart i alla fall.
Citera
2018-11-19, 23:42
Medlem
HBOLLs avatar
Läste om detta på Twitter, fick mördar knarkar Gustav livstid ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in