2018-04-17, 12:26
Medlem
Citat:
Senare under kvällen stod det klart att polisnärvaron berodde på att en man gripits misstänkt för att ha misshandlat en kvinna han är i relation med. Händelsen ska däremot inte ha inträffat på hotellet, men mannen ska ha gripits i närheten.

Mannen, som är drygt 20 år, anhölls senare på natten mot söndagen, misstänkt för tre brott. Förutom misshandeln är han även misstänkt för vapenbrott och narkotikabrott.

Under kvällen och natten greps och anhölls ytterligare en man. Han är i 50-årsåldern och misstänkt för medhjälp till vapenbrott samt narkotikabrott.

Någon som har lite mer koll än jag vad som har hänt, någon som vet om gärningsman / medhjälpare?

http://www.barometern.se/oskarshamn/...ll-ett-arende/

................................

Delar av texten bortredigerad enligt regel 1.02 - upphovsrätten. Texten lagd i citatruta för tydlighetens skull. Länk till källa tillagd.

/Mod
Senast redigerad av blomvattnare 2018-04-17 kl. 23:19.
Citera
2018-04-17, 22:20
Medlem
Jodelhoras avatar
Jag sitter på all info om händelsen! Vet dock inte om jag vill gå ut med för mycket.
Det är en 20åring och hans pappa som är gripna!
Citera
2018-04-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jodelhora
Jag sitter på all info om händelsen! Vet dock inte om jag vill gå ut med för mycket.
Det är en 20åring och hans pappa som är gripna!
Förklara lite vad som hänt iaf? Så man får en större inblick i det hela.
Citera
2018-05-27, 00:55
Medlem
Va jag och min pappa som blev gripna tyvärr. min far hade ingenting med det o göra dom jävlades bara vi båda är släppta vapenbrottet är en oladdad 9mm och narkotika brottet va 6.34gram cannabis men folk o tidningar gillar att överdriva tyvärr. Har hört alla möjliga ryckten i stan nu. Blir ju så tyvärr. Nu vet ni iallafall =)
Citera
2018-05-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickboxning
Va jag och min pappa som blev gripna tyvärr. min far hade ingenting med det o göra dom jävlades bara vi båda är släppta vapenbrottet är en oladdad 9mm och narkotika brottet va 6.34gram cannabis men folk o tidningar gillar att överdriva tyvärr. Har hört alla möjliga ryckten i stan nu. Blir ju så tyvärr. Nu vet ni iallafall =)
okej, så du spöade din tjej och har ett vapen hemma, vad skulle du med vapnet till och hur mår tjejen du spöade upp? Fått lite spö av din farsa för alla idiotsaker du ställt till med? Om inte varför om han nu är så oskyldig i sammanhanget?
Citera
2018-06-03, 21:20
Medlem
Spöade näe de skulle ja inte kalla det vi hade ett gräl och hon utdelade en pungspark och jag tryckte ner henne och råkade slita sönder hennes tröja hon fick ett rivsår på armen. Tidningen gillar ju o skriva lite skillnad.
Citera
2018-06-08, 19:49
Medlem
Läste en notis i dagens tidning

"22 årig man döms till fängelse i ett år för vapen brott samt misshandel av sin sambo"

Är det samma GM som i denna tråd det handlar om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in