2018-04-16, 20:32
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WbZV
I Sverige har en del av pengarna gått till kampanjer för ökad flyktinginvandring och annan skit. Så det är väl deras karma att nu bli rånade på pengarna innan de hinner dela ut dem.

Haha, det är roligt för att det är sant!
Citera
2018-04-16, 21:04
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
I Sverige har en del av pengarna gått till kampanjer för ökad flyktinginvandring och annan skit. Så det är väl deras karma att nu bli rånade på pengarna innan de hinner dela ut dem.
Majblommepengarna går till utsatta barn i Sverige, inte till något annat.
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Ja, det händer varje år att dessa försäljare stjäl pengarna och påstår att de rånats
Precis min tanke också.
Vad kan man roffa åt sig av barn som säljer majblommor? Ett par hundralappar högst, skulle jag tro. De kan knappast vara mål för professionella ficktjuvar. Ja, om de spanat länge och sett att han fått sälja massor av majblommor kanske. Men det är inte troligt.
Luktar fejk lång väg.
14-åring? Mer troligt då en skäggig 12-åring ...
Citera
2018-04-16, 21:16
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD

Precis min tanke också.
Vad kan man roffa åt sig av barn som säljer majblommor? Ett par hundralappar högst, skulle jag tro. De kan knappast vara mål för professionella ficktjuvar. Ja, om de spanat länge och sett att han fått sälja massor av majblommor kanske. Men det är inte troligt.
Luktar fejk lång väg.
14-åring? Mer troligt då en skäggig 12-åring ...
Lever du i nån sorts parallellt universum? Trot du skäggiga tolvåringar säljer majblommor? Och att det alltid är påhitt när försäljarna blir påhoppade av patrask?
Citera
2018-04-16, 21:44
Medlem
Bra att de inte gruppvåldtog pojken, som afganerna gjorde i invandrarghettot Gottsunda i Uppsala.

http://freewestmedia.com/2017/01/09/...fghan-culture/

Citat:
Samma karma som allmänna arvsfonden och diverse åldringsrån. Går också båda till invandrare.
Citera
2018-04-16, 21:52
Medlem
Citat:
Och det svenska fattiga barn behöver mest av allt är burkinis?
https://www.expressen.se/kvallsposte...et-till-skola/

Plus all betald vänsterpropaganda genom åren om att det inte existerar ensamkommande flyktingbarn som ljuger om sin ålder, den svenska barnfattigdomen breder ut sig och yada yada. Desinformation till folket och säckar över huvudet till flickebarnen, det är vad pengarna går till.
Citera
2018-04-16, 22:04
Medlem
Ricardo.Klements avatar
Nåväl, de får iallafall hög status i fängelset om de åker dit.

Majblommerånare står högt i kurs i kåkfararhiarkin!🤡
Citera
2018-04-16, 22:12
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
...
Alltid får man lära sig nåt. Hade ingen aning om att simning 200 m var krav för att få godkänt i idrott. Det mesta man hör är ju att simundervisningen i Sverige är eftersatt.
Nå, visst, burkinis är kanske inte vad jag skulle prioritera. Men tre stycken är inte mycket att bråka om även om omdömet svajade där. Dessa flickor är utsatta hur som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Lever du i nån sorts parallellt universum? Trot du skäggiga tolvåringar säljer majblommor? Och att det alltid är påhitt när försäljarna blir påhoppade av patrask?
Nej, min gode greve. Jag tror att 12-åringar säljer majblommor, inte 14-åringar. Skäggig eller inte, är risken stor att denne gosse försökt göra sig en egen hacka. Jag påstår inte att det alltid är påhitt när försäljare blir påhoppade av patrask. Men jag förhåller mig kritisk till sanningshalten i detta fall.
Citera
2018-04-16, 22:14
Medlem
14 år och säljer majblommor? Jag gjorde det året jag fyllde 10 år.
Citera
2018-04-16, 22:16
Medlem
Citat:

...

Precis. Och vilka barn är de mest utsatta av alla? Vilka barn är det mest synd om; vilka har kommit bort från sina familjer, har inget kontaktnät och har hemska myndigheter emot sig? Och som finns i Sverige. Vilka kan det nu vara?🤔
Citera
2018-04-16, 22:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Alltid får man lära sig nåt. Hade ingen aning om att simning 200 m var krav för att få godkänt i idrott. Det mesta man hör är ju att simundervisningen i Sverige är eftersatt.
Nå, visst, burkinis är kanske inte vad jag skulle prioritera. Men tre stycken är inte mycket att bråka om även om omdömet svajade där. Dessa flickor är utsatta hur som helst.

Nej, min gode greve. Jag tror att 12-åringar säljer majblommor, inte 14-åringar. Skäggig eller inte, är risken stor att denne gosse försökt göra sig en egen hacka. Jag påstår inte att det alltid är påhitt när försäljare blir påhoppade av patrask. Men jag förhåller mig kritisk till sanningshalten i detta fall.
Jo vi har ju sett din verklighetskompass i tråden om Lisa Holm så varför inte här?
Citera
2018-04-16, 22:23
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velainte
14 år och säljer majblommor? Jag gjorde det året jag fyllde 10 år.

Tänkte samma sak. Går killen i särskolan eller nåt?
Citera
2018-04-16, 22:38
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:

Plus all betald vänsterpropaganda genom åren om att det inte existerar ensamkommande flyktingbarn som ljuger om sin ålder, den svenska barnfattigdomen breder ut sig och yada yada. Desinformation till folket och säckar över huvudet till flickebarnen, det är vad pengarna går till.

Köpte Majblommor i helgen, trodde faktiskt inte att även dessa pengar går till invandrarrelatetad skit.
Jaha, då har jag köpt Majblommor för sista gången.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in