Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-15, 17:02
  #1
Medlem
Brå visade exempelvis att invandrare våldtog i snitt 5x mer än svenska män - innan det blev olagligt att bedriva sådan statistik, så jag är bara nyfiken, hur skulle Sverige se ut om vita män började i snitt våldta 5x mer?
Skulle inte vara något problem va?
Citera
2018-04-15, 17:06
  #2
Medlem
okok1s avatar
Då hade Sverige blivit mer jämställt och det är bra. 50/50 överallt ska det va.
Citera
2018-04-15, 17:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Då hade Sverige blivit mer jämställt och det är bra. 50/50 överallt ska det va.

är vita män rasistiska för de inte våldtar som andra grupper?
Citera
2018-04-15, 17:27
  #4
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
är vita män rasistiska för de inte våldtar som andra grupper?

Den frågan är ju inte helt klarlagd. Hur var det med tex Hagamannen - våldtog han även mångkulturellt - dvs var det enbart vita svenskor eller var det även hudfärgshandikappade, svartmuskiga och hucklen han gav sig på, för att öka jämställdheten?

Mångkulturen är ju aningen rasistisk i sig - det är i princip bara vita svenska/europeiska kvinnor som blir drabbade av importerade grupp- och överfallsvåldtäkter. Annars borde man nog fått höra mer i massmedia om stackars Maschabubbla i huckle som blev gruppknullad i helgen, osv?
Citera
2018-04-15, 18:21
  #5
Medlem
Trollfeeders avatar
Då hade det inte varit sådant hyschpysch om våldtäktsstatistik, och vänstertrollen hade haft rätt när dom vägrade att påstå att det är ett islam-problem i första hand.
Citera
2018-04-15, 19:00
  #6
Medlem
Det hade blivit ett jävla liv kan jag tala om. Vem fan vill bli våldtagen av en viting liksom?

Förövrigt så verkar du dra slutsatsen om att detta skulle va kopplat till ras och inte kultur, finns inga bevis för det.
__________________
Senast redigerad av Groople 2018-04-15 kl. 19:26.
Citera
2018-04-15, 21:39
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groople
Det hade blivit ett jävla liv kan jag tala om. Vem fan vill bli våldtagen av en viting liksom?

Förövrigt så verkar du dra slutsatsen om att detta skulle va kopplat till ras och inte kultur, finns inga bevis för det.

vikingar hade slavar och våldtog, absolut, men det är år 2018- finns inga ursäkter idag att våldta inte ens idiotiska vp förklaringen "socioekonomiska".
Citera
2018-04-16, 12:56
  #8
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Feminism --> Jämställdhet och diskriminering
/Moderator
Citera
2018-04-16, 13:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Brå visade exempelvis att invandrare våldtog i snitt 5x mer än svenska män - innan det blev olagligt att bedriva sådan statistik, så jag är bara nyfiken, hur skulle Sverige se ut om vita män började i snitt våldta 5x mer?
Skulle inte vara något problem va?

tycker de som inte har något att förlora skulle kunna börja våldta muslimska kvinnor men jag tror att muslimerna även om de är inavlade och har uktraåg intelligens skulle fatta att det var icke muslimer som gjorde det för de själva våldtar inte sina egna. Muslimer våldtar bara vita icke muslimska kvinnor. Oftast luder som blivit lovade att bli bjudna på knark eller sprit.

Sharialag skulle sparka igång då det blev känt att ens inavlade dotter blivit våldtagen och eftersom muslimerna säljer bort sina kvinnor och det är högre pris om de inte knullat någon (alltså så anser man ens döttrar vara i nivå med kreatur i sina egna skitländer) så kommer de att börja leta efter en eller så mördar de en annan vit icke muslim i gengäld. Det är så när man har med träskvarelser att göra med, bottenskrap och avskum som inte är civiliserade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback