• 1
  • 2
2018-04-14, 09:02
Bannlyst
Jag vet inte om detta r rtta trden fr detta, men visst hade det varit riktigt hftigt att f vara med i programmet Robinson. Har den tanken ngonsin slagit er? Robinson utspelas i Fiji och det var drfr jag valde att gra trden fr den kategori.

Jag hade nog tyckt det skulle varit riktigt spnnande att f vara med i Robinson. Lra sig levnaden dr.

Dock s ska man nog ha lite vinnarskalle sklart om man skulle ens vara med.

Hftigt skert!

Skulle ni deltagit om erbjudande fanns? Jag skulle nog funderat ver detta faktiskt. Bara en tanke. Inte verklighet sklart. Diskutera kan man alltid gra.
Citera
2018-04-14, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag vet inte om detta r rtta trden fr detta, men visst hade det varit riktigt hftigt att f vara med i programmet Robinson. Har den tanken ngonsin slagit er? Robinson utspelas i Fiji och det var drfr jag valde att gra trden fr den kategori.

Jag hade nog tyckt det skulle varit riktigt spnnande att f vara med i Robinson. Lra sig levnaden dr.

Dock s ska man nog ha lite vinnarskalle sklart om man skulle ens vara med.

Hftigt skert!

Skulle ni deltagit om erbjudande fanns? Jag skulle nog funderat ver detta faktiskt. Bara en tanke. Inte verklighet sklart. Diskutera kan man alltid gra.

Nej. Syftet med programmet r att skapa drama s man stter ihop missmatchande individer s att ngot ska g t helvete. Inget jag r srskilt intresserad av.

Var det inte en "skandal" fr ngra r sedan att de som skte fick fylla i psyktester och sedan valdes de som passade smst ihop ut? Eller r det ngot jag ftt om bakfoten?
Citera
2018-04-14, 09:09
Medlem
Mackan52s avatar
Vill du gra bort dig sjlv offentligt finns youtube fr just sdant.

Allt r ju nd bara fejk, de bor p hotell under natten, ter gott, knullar i bastun, drller runt vid en liten "bosttning" (byggd av ngra ortsbor fr en femma) och klagar i en kamera om dagen, leker lite lekar och rstar i riggade val.
Citera
2018-04-14, 09:12
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det beror p vad du menar med "levnaden dr". Idag handlar Robinson inte s mycket om jakt, fiske och verlevnad. Det handlar endast om att hantera det sociala spelet med pakter och intriger.

Personligen tycker jag att det r ett lyckat koncept men r du ute efter ett hrt liv med brist p mat har du mer utbyte av att ska till programmet The Island.
Citera
2018-04-14, 09:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52

Allt r ju nd bara fejk, de bor p hotell under natten, ter gott, knullar i bastun, drller runt vid en liten "bosttning" (byggd av ngra ortsbor fr en femma) och klagar i en kamera om dagen, leker lite lekar och rstar i riggade val.
Jag vill inte gra bort mig, jag vill bara se hur det r att vara med i ett program med utmaningar. Jag vill inte skapa intriger. Jag r endast intresserad av att frst vad programmet handlar om och man r i det.
Citera
2018-04-14, 09:26
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag vill inte gra bort mig, jag vill bara se hur det r att vara med i ett program med utmaningar. Jag vill inte skapa intriger. Jag r endast intresserad av att frst vad programmet handlar om och man r i det.

Programmet handlar om ett gng clowner som gnller i en kamera p en sandstrand s att dumma svenskar inte ska f fr sig att ge sig av utomlands och se verkligheten.

That's it
Citera
2018-04-14, 09:31
Bannlyst
Citat:
Programmet handlar om ett gng clowner som gnller i en kamera p en sandstrand s att dumma svenskar inte ska f fr sig att ge sig av utomlands och se verkligheten.

That's it
I r r det lite roligt att titta p det mste jag sga. Endel intriger dock.
Citera
2018-04-14, 10:57
Medlem
Pallestroms avatar
Hade absolut kunnat tnka mig att vara med.
ventyr ju!
Citera
2018-04-14, 11:00
Medlem
InflatableBoppos avatar
Vill du vara med i ett program och lra dig verlevnad sk till Bear Grylls the island. Nya Robinson r iscensatt frvnad om deltagarna ens sover utomhus.
Citera
2018-04-15, 18:42
Moderator
Neksnors avatar
Nya Zeeland och vriga Oceanien --> Tv-serier och tv-program
/Moderator
Citera
2018-04-15, 19:16
Medlem
enfindams avatar
Citat:

Naturligtvis inte, tror du att man tappar s mnga kilon om s vore fallet? Det r tuffare n man tror och man kan inte frestlla sig hur krvande det r.
Senast redigerad av enfindam 2018-04-15 kl. 19:18.
Citera
2018-04-15, 21:28
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Naturligtvis inte, tror du att man tappar s mnga kilon om s vore fallet? Det r tuffare n man tror och man kan inte frestlla sig hur krvande det r.

http://www.indoamericanhealth.com/co...y-in-fiji.html

Fettsugning och redigering.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här