2018-07-18, 23:06
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Sjukt.

Lillbrorsan tvingas av storebrorsan och dennes polare att ringa tjejkompisen. Tjejkompisen skjutsar alla tre. Färden slutar i Sibirien där storebrorsan och dennes polare drar på sig rånarluva och hotar med kolsyrepistol och batong och tvingar henne att swisha! storebrorsan. De rånar henne på bilen och kvaddar den under natten.
Under morgonen berättar hon för föräldrarna som då ringer polisen.

Storebrorsan bärs ut från lägenheten och får hot om att pepparsprayas om han inte slutar sparkas i polisbilen.

Narkotikaklassade preparat hittas vilket inte är överraskande med tanke på hur "välplanerat" rånet är.
Du lillbrosan är en jävla fitta han med. Tro mig jag känner alla dessa tre svin. Lillebrodern storebrodern och Han andra Ted. Och tjejen har gått i samma klass som mig när jag var liten.
Citera
2018-07-18, 23:09
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Du kan nämna namn eller maska dom, upp till dig.
Då gör jag det!
Citera
2018-07-18, 23:11
Medlem
megasinned1s avatar
Rånarna är Linus Pettersen och Ted Kastberg även annan inblandad Os*ar Wi*art.
Senast redigerad av megasinned1 2018-07-18 kl. 23:12. Anledning: Lägga till en bokstav
Citera
2018-07-18, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Då gör jag det!

Ja varför inte? Verkar ju inte som om namnen redan kommit ut?

Vill du att dom ska bli sökbara så..
Citera
2018-07-19, 12:17
Medlem
megasinned1s avatar
Jag tycker också att två år är för lite, tro mig kände snubbarna men försvarar inte någon och tycker att två år är för tok lite! Tycker att fyra år borde i alla fall vara rimligt, med tanke på sönderkrockade bilen och hur flickan kan må efter den här händelsen. Så skulle åtminstone 7-8 år vara ett rimligt straff. Personligen tycker jag att dom gott kan sitta där! Dom behöver aldrig mer komma ut igen. Men 2 år är för tok lite seriöst, äckliga Sverige alltså och deras rättsväsendet. Förvånar mig inte om dessa blir skjutna på öppengata inom några snara år. Trodde inte ni skulle göra någonting sådant, lågt av er verkligen om ni nu sitter och läser det här.
Citera
2018-07-19, 12:56
Medlem
Hencuckens avatar
Citat:
Sjukt.

Lillbrorsan tvingas av storebrorsan och dennes polare att ringa tjejkompisen. Tjejkompisen skjutsar alla tre. Färden slutar i Sibirien där storebrorsan och dennes polare drar på sig rånarluva och hotar med kolsyrepistol och batong och tvingar henne att swisha! storebrorsan. De rånar henne på bilen och kvaddar den under natten.

Storebrorsan bärs ut från lägenheten och får hot om att pepparsprayas om han inte slutar sparkas i polisbilen.

Narkotikaklassade preparat hittas vilket inte är överraskande med tanke på hur "välplanerat" rånet är.

Så de åker alla tre med kvinnan i bilen först. De stannar och då drar 2 av dem på sig rånarluvor (meningen med detta? ) för att sedan råna kvinnan. Sedan så kör de och kvaddar bilen, går hem och lägger sig. Vilka superskurkar alltså!
Citera
2018-07-19, 22:20
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hencucken
Så de åker alla tre med kvinnan i bilen först. De stannar och då drar 2 av dem på sig rånarluvor (meningen med detta? ) för att sedan råna kvinnan. Sedan så kör de och kvaddar bilen, går hem och lägger sig. Vilka superskurkar alltså!

Ja riktigt efterblivna! Finns ju för fan ingen mening med att maskera sig. Börjar maskera sig när dom väl börjar råna, trots att dom satt omaskerade i samma bil. Nog korkade misslyckade rån har man sätt. Här är ett av dom!
Citera
2018-07-19, 22:24
Medlem
megasinned1s avatar
Någon som sitter på fup om dessa skulle vara intressant att ta del av?
Citera
2018-07-20, 10:24
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Sjukt.

Vart fick du den informationen om själv ingripandet? Alltså att han bärs ut, fettot lär ju varit ett extra jobb för länsman.
Citera
2018-07-20, 13:11
Medlem
Paijters avatar
Citat:
Hade du frågat tingsrätten i går hade du haft svar i dag.
Citera
2018-07-20, 13:30
Medlem
Citat:
Jag har haft det. Jag skall kolla och se om det finns kvar.
Citera
2018-07-20, 13:39
Medlem
En del av FUP så länge. Jag försöker fixa andra delar så småningom.
https://minfil.com/57X2v7fcb6/Helsin..._Aktbil_55.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in