Så de åker alla tre med kvinnan i bilen först. De stannar och då drar 2 av dem på sig rånarluvor (meningen med detta? ) för att sedan råna kvinnan. Sedan så kör de och kvaddar bilen, går hem och lägger sig. Vilka superskurkar alltså!
Jag undrar varför lillebrorsan inte blev åtalad. Det var han som lurade tjejen till fällan. En riktig gris som försökte lura henne igen dagen efter!
Ja riktigt efterblivna! Finns ju för fan ingen mening med att maskera sig. Börjar maskera sig när dom väl börjar råna, trots att dom satt omaskerade i samma bil. Nog korkade misslyckade rån har man sätt. Här är ett av dom!
Idioterna ville att tjejen blir mer skrämd när hon såg rånarluvor.
Varsågod. Det verkar att du har lite kännedom om Linus och Oskar. Jag har hört att deras föräldrar är/var kriminella också. Stämmer det eller det är bara en myt?
Varsågod. Det verkar att du har lite kännedom om Linus och Oskar. Jag har hört att deras föräldrar är/var kriminella också. Stämmer det eller det är bara en myt?
Tycker att fyra år borde i alla fall vara rimligt, med tanke på sönderkrockade bilen och hur flickan kan må efter den här händelsen. Så skulle åtminstone 7-8 år vara ett rimligt straff. Personligen tycker jag att dom gott kan sitta där! Dom behöver aldrig mer komma ut igen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!