Citat:
Ursprungligen postat av
Hooga
Det är så här min fru gick till gymet innan dem stängde hon hade läst fel och trode dem stöngde 20.00 men vissade sig att dem stänger 19.00 hon var där ca 18.30.
Det var ca 4 st (kan varit mycket mer då det finns flera våningar) personer totalt på gymet. Helt plötsligt går larmet och dem förstog då kanske dem gade stängt. Så hon gick hem.
Några dagar senare får hon ett mail om att hon är skyldig gymet 2500kr för utrycknings kostnaden även om hon inte var själv på plats.
Så hon kontaktar dem men får ett tycket svar att det är en personlig kostnad.
Så gymet ska allså kärna 2500kr från alla som var på gymet då. Så som detta fallet vad vi vet om 7500 kr.
Vi förstår om det skulle varit att det var 2500 delat på antal personer men att gymmet ska få en jävla stor proffit på detta är fan sjukt.
Är det någon som har tips på vad vi kan göra? Vi har lixom inte dessa pengar. Är det värkligen rätt att dem får käna på en sådan sak?
Hopas någon kan hjäla oss
Mvh
Hooga
Nordic wellnes är ingen vidare kedja det håller jag med om. När jag var kvar sent en kväll så släcktes lyset 15 min för stängning, det är väl helt okej att sänka belysningen men att släcka helt är bara drygt. I omklädningsrummet finns det inga fönster så man såg inte ett jävla skit. Jag blev faktiskt lite stressad, hade jag inte haft min telefon med mig så tror jag knappt att jag hade hittat tillbaka till mitt skåp.
Jävla klåpare!
Men jag orkar inte byta gym så jag får väl skylla mig själv.