2018-04-11, 21:31
Medlem
Kpte nyligen nytt pwo (pre workout) och helvete vad drag det var i den, nu verdoserade jag lite men var ganska stirrig lng efter att gympasset var ver.

Men nu till det jag tnkte komma med, en varningens ord nr det kommer till att blanda PWO med alkohol! Har gjort detta fr men i lite mindre mngder fr det hr r fan en bomb av dlig id, ungefr som redbull gnger 10. Med en ganska liten mngd vodka blir man knner man effekt nstan direkt, och PWOt slr till som 3 linor kokain (inte prvat kokain men skulle nstan tro att detta r samma effekt).

S vill rekommendera att prva detta men att vara vldigt frsiktigt fr har en knsla att detta kan sl jvligt fel om du r knslig mot koffein d mnga behvt uppska sjukhus efter att blandat energidryck med alkohol.
Citera
2018-04-11, 21:39
Bannlyst
bra tips!

innan trning d eller?
Citera
2018-04-11, 21:40
Medlem
Kalkon77s avatar
PWO = 3 linor kokain? ....

Bttre att bomba med en liten mngd tjack innan man ska dricka alkohol

PWO kommer man nog "krascha" p efter nn timma och bli fr trtt skulle jag gissa p.
Citera
2018-04-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
bra tips!

innan trning d eller?
Hehe kanske inte blir super poppis p gymmet d. Men hemmafest eller frfest r ju en bra brjan iallafall
Citera
2018-04-11, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77

PWO kommer man nog "krascha" p efter nn timma och bli fr trtt skulle jag gissa p.
Nja som sagt aldrig prvat kokain eller tjack fr den delen s kanske verdrev lite.

Har anvnt PWO i min trning i ett flertal r nu och har aldrig upplevt en krasch eftert av sjlva effekten frn pwo utan mer att jag knner mig trtt i kroppen efter ett hrt gympass, blir liksom en bra vergng frn hype till tusen till normalt lge
Citera
2018-04-11, 21:46
Medlem
kalkryggars avatar
Till brja med vad r det fr pwo du snackar om? Hela trden blir ju en jvla fail s lnge du inte skriver det.
Citera
2018-04-11, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkon77

men vilken timme !
Citera
2018-04-11, 21:55
Medlem
Varfr skulle PWO och vodka vara s mycket bttre n t.ex. redbull vodka ven om koffeinintaget r ungefr lika?

Jag kr ibland ett par koffeinpiller 200 mg innan fest bara fr att hlla mig pigg lite lngre, ger ingen bttre effekt av alkoholen.
Citera
2018-04-12, 05:07
Medlem
114060s avatar
Koffein + alkohol r en farlig mix. Undvik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in