2018-04-08, 16:17
Medlem
logitas avatar
Citat:
Kring 21-tiden på lördagskvällen larmades polis till en adress öster om Örnsköldsvik. Enligt inringaren befann sig tre hotfulla män utanför huset och de försökte ta sig in. Polisen grep männen och senare under natten fattades beslut om att anhålla dem. Männen är misstänkta för försök till olaga tvång, alternativt olaga hot.
Öster om Övik - bör vara runt Domsjö i så fall. Någon som vet vad detta rör sig om?
Citera
2018-04-08, 17:44
Medlem
Husum
Citera
2018-04-26, 04:15
Medlem
emileflournoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainKangaroo
Husum
Sedär, då lär du ju veta mer?
Citera
2020-10-10, 09:40
Medlem
Ladidas avatar
Inte för att vara den med att lyfta upp en gammal tråd, men jag fann detta lite intressant när jag råkade höra lite mer kring detta häromdagen..

”Mannen i familjen” alltså familjefadern som grinat ut i tidningar och gnölat om hur traumatiserade hela familjen blivit, den mega-hedersknyffeln är dömd för grovt barnporr brott..

Människan i fråga hade visst beställt, över Skype, en sexuell film på en fyraårigt barn ifrån Israel..
Detta plus videor på grovt sexuellt karaktär på mycket små barn, små barn and so on.

100-talet, i hårddiskar samt telefon..

Mysig snubbe..

Riktigt hjälte, stackars grannen som vittnade för idioten i rätten, jag hade inte velat vara den som hjälpte grannskapets pedofil att få ett skadestånd på 40 lakan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in