2018-04-07, 08:40
Medlem
Hej, jag tänkte passa på att diskutera det faktum att "De som kontrollerar mänskligheten" nu har ett otroligt symboliskt och ritualistiskt tillfälle framför sig, och jag kan därför göra en hundra procentig spådom, Real Madrid vinner champions league.

Jag har själv inte trott på det innan, men efter att Max Spiers nämnt det lite snabbt passade jag på att titta på en match lite extra noga, och fick vibbar av det. Ialf, till punkt:

Real Madrid är på väg mot sin 3dje raka Champions League titel. 3 står för triangeln, Fadern, sonen och den helige anden. Eller Osiris, Isis och Horus. Kort sagt ett väldigt viktigt occult nummer. Nästa punkt: Det blir reals 13de Champions League vinst. 13 bloodlines, 13 nivåer av pyramiden, 13 överallt på dollarsedel.

Nästa punkt: 2018 är året de vinner den. 2018 = 2-9... 2 står för dualitet, också symboliserat som två torn (etc), och 9 står för offring. Efter elfte september vet vi hur viktiga dessa nummer är. Sen har vi de mindre detaljerna: real Madrid, kungliga Madrid, bloodlines. Cristiano Ronaldo, Cristusfiguren.

Se och häpna
Senast redigerad av cadmin 2018-04-07 kl. 09:26.
Citera
2018-04-07, 08:43
Medlem
Pallestroms avatar
Blir Bayern i år.
Citera
2018-04-07, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Blir Bayern i år.
Nej, jag är ledsen. Jag är ett fotbollsfan, (Cristiano Ronaldo), bara att kolla på min posthistory, men jag börjar bli övertygad att TPTB även har kontroll över sport (hur sjukt det nu än låter)
Citera
2018-04-07, 08:47
Medlem
Någon började tidigt med lördagsgroggen/holken...
Citera
2018-04-07, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thamiel
Någon började tidigt med lördagsgroggen/holken...
Jag tror du ramlade in på fel forum
Du är inte redo för sanningen, få är det.

Jag skulle ge allt för att glömma den själv om jag ska vara ärlig.

Men det är otrolig ritual att se fram emot. De har planerat (gjort upp matcher) länge isåfall. Det enda jag inte förstår är hur de gör det. Hur de isåfall kan planera Ronaldos namn... 🤔
Citera
2018-04-07, 09:07
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadmin
Hej, jag tänkte passa på att diskutera det faktum att "De som kontrollerar mänskligheten" nu har ett otroligt symboliskt och ritualistiskt tillfälle framför sig, och jag kan därför göra en hundra procentig spådom, Real Madrid vinner champions league.

Jag har själv inte trott på det innan, men efter att Max Spiers nämnt det lite snabbt passade jag på att titta på en match lite extra noga, och fick vibbar av det. Ialf, till punkt:

Real Madrid är på väg mot sin 3dje raka Champions League titel. 3 står för triangeln, Fadern, sonen och den helige anden. Eller Osiris, Isis och Horus. Kort sagt ett väldigt viktigt occult nummer. Nästa punkt: Det blir reals 13de Champions League vinst. 13 bloodlines, 13 nivåer av pyramiden, 13 överallt på dollarsedel.

Nästa punkt: 2018 är året de vinner den. 2018 = 2-9... 2 står för dualitet, också symboliserat som två torn (etc), och 9 står för offring. Efter elfte september vet vi hur viktiga dessa nummer är. Sen har vi de mindre detaljerna: real Madrid, kungliga Madrid, bloodlines. Cristiano Ronaldo, Cristusfiguren.

Se och häpna

Det skulle onekligen vara intressant att läsa dina bortförklaringar om Real Madrid inte vinner CL.. Å andra sidan skulle det inte förvåna mig om de faktiskt vann i år igen..
Citera
2018-04-07, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Det skulle onekligen vara intressant att läsa dina bortförklaringar om Real Madrid inte vinner CL.. Å andra sidan skulle det inte förvåna mig om de faktiskt vann i år igen..
Om inte Real vinner skall jag köpa en hatt och äta den. Jag är inte själv helt övertygad om att sport är helt uppgjord, men när Real Madrid vinner kommer det onekligen stärka den övertygelse som finns.

Känns lite tråkigt att förstöra för fotbollsälskare bara 😑

Aja, min spådom står kvar! 🎉
Citera
2018-04-07, 09:26
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadmin
Om inte Real vinner skall jag köpa en hatt och äta den. Jag är inte själv helt övertygad om att sport är helt uppgjord, men när Real Madrid vinner kommer det onekligen stärka den övertygelse som finns.

Känns lite tråkigt att förstöra för fotbollsälskare bara 😑

Aja, min spådom står kvar! 🎉

Jag är övertygad om att det är uppgjort när FIFA är inblandat men CL är det UEFA som håller i..
Jag hoppas såklart att du har fel men har du rätt ska jag överväga att ge dig cred. :P
Citera
2018-04-13, 14:06
Moderator
OT raderat.
Det är inte spel och dobbel forumet som tråden ligger i.

/Moderator
Citera
2018-04-14, 03:00
Moderator
Är man läskunning nog att förstå "vad mod inte gillar" borde man också kunna förstå att det inte ska kommenteras i tråden och framförallt inte upprepas.

/Moderator
Citera
2018-04-25, 12:03
Medlem
Ikväll smäller det, 3-0 eller förlust? Hursomhelst går de vidare

Ha det!
Citera
2018-05-04, 16:42
Medlem
Liverpol vinner över Real Madrid i finalen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in