Hej, jag tänkte passa på att diskutera det faktum att "De som kontrollerar mänskligheten" nu har ett otroligt symboliskt och ritualistiskt tillfälle framför sig, och jag kan därför göra en hundra procentig spådom, Real Madrid vinner champions league.
Jag har själv inte trott på det innan, men efter att Max Spiers nämnt det lite snabbt passade jag på att titta på en match lite extra noga, och fick vibbar av det. Ialf, till punkt:
Real Madrid är på väg mot sin 3dje raka Champions League titel. 3 står för triangeln, Fadern, sonen och den helige anden. Eller Osiris, Isis och Horus. Kort sagt ett väldigt viktigt occult nummer. Nästa punkt: Det blir reals 13de Champions League vinst. 13 bloodlines, 13 nivåer av pyramiden, 13 överallt på dollarsedel.
Nästa punkt: 2018 är året de vinner den. 2018 = 2-9... 2 står för dualitet, också symboliserat som två torn (etc), och 9 står för offring. Efter elfte september vet vi hur viktiga dessa nummer är. Sen har vi de mindre detaljerna: real Madrid, kungliga Madrid, bloodlines. Cristiano Ronaldo, Cristusfiguren.
Se och häpna