Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-05-26, 22:34
  #13
Medlem
321js avatar
Har du några fler spådomar?
Citera
2018-05-27, 11:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Har du några fler spådomar?
Hej, nej tyvärr. Detta var min enda spådom Tack för mig. Det känns lite surrealistiskt att kunna förutspå framtiden hehe
Citera
2018-05-27, 11:20
  #15
Medlem
321js avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cadmin
Hej, nej tyvärr. Detta var min enda spådom Tack för mig. Det känns lite surrealistiskt att kunna förutspå framtiden hehe

Du nämnde Max Spiers, men han dog 2016, snackade han om Madrids seger två år innan det hände?

https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Max_Spiers
Citera
2018-05-27, 12:12
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Du nämnde Max Spiers, men han dog 2016, snackade han om Madrids seger två år innan det hände?

https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Max_Spiers

Hej, nej inte direkt, men han sa och jag citerar från minne "all sport är uppgjord. All sport, från högsta till lägsta nivå. De skulle aldrig våga låta två lag gå mot varandra utan att kontrollera båda lagen. De är fega, utan skulle aldrig låta två lag gå mot varandra utan att kontrollera resultatet."

Låter helt otroligt det han säger, men på högre nivå kan man ju t.om. de olika symboliska sakerna de skapar.

Men det är inte så att de gömmer det de gör, de vill att vi ska veta :/ De vill ta oss ner på deras nivå , genom konspirationer, snabbmat, materialism och teknologi
__________________
Senast redigerad av cadmin 2018-05-27 kl. 12:14.
Citera
2018-05-27, 12:23
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cadmin
Hej, nej inte direkt, men han sa och jag citerar från minne "all sport är uppgjord. All sport, från högsta till lägsta nivå. De skulle aldrig våga låta två lag gå mot varandra utan att kontrollera båda lagen. De är fega, utan skulle aldrig låta två lag gå mot varandra utan att kontrollera resultatet."

Låter helt otroligt det han säger, men på högre nivå kan man ju t.om. de olika symboliska sakerna de skapar.

Men det är inte så att de gömmer det de gör, de vill att vi ska veta :/ De vill ta oss ner på deras nivå , genom konspirationer, snabbmat, materialism och teknologi

Det är lite som i sagan om ringen, att bara säga saurons namn förbannar en (skulle göra en edit )
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback