Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-04-08, 00:21
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Rök mindre är mitt tips, 2-3 bloss sen vänta en stund. Weedet är för starkt i sverige imo. Har rökt gräs i utlandet som var sjukt nice pga att det var så svagt. Man blir chill af helt enkelt, inte bäng som fan med 100 tankar som snurrar. Odlare verkar tro att mer THC = bättre gräs.

Jag ser det som att dricka 3 folköl vs 1 shot absint

Det är nog så att ju mer THC, desto lättare att sälja. Men jag håller med dig, om man vill röka nån gång ibland.

Skulle öl kosta lika mycket som sprit skulle nog de flesta köpa sprit även om de föredrog öl.
Citera
2018-04-12, 14:31
  #26
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Helt riktigt, men lite spray med jwh-018 skulle ju kunna göra "blad, brickweed och skit" till "värsta dunder"., Och jwh-018s farlighet långsiktigt vet vi inget om. Jag tycker ts skall låta nån erfaren smaka, vi gamla knarkare kan nog skilja -noider från -noler....

Ja, det hade det. Sen skulle jag som sagt ändå inte gillat att någon sprutar på syntetiskt på mitt gräs. Då vill jag hellre veta att det är spice jag röker. Nej det är sant att vi inte vet och det har mycket att göra med att det förbjöds innan det hann visa sig. Man visste väl knappt någonting om skadeverkningarna innan det klassades, bara att det påminde om weed.

Ja, TS är välkommen att skicka hem ett sample till mig.
Citera
2018-04-12, 21:50
  #27
Medlem
Har köpt gräs i många år från många olika kranar och i olika länder. Har aldrig fått det grinat utan i buds. Lite halvskumt tycker jag. Om det inte är spice så ligger det garanterat ett blad eller två i blandningen. Helt klar B
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback