Citat:
Ursprungligen postat av
flashback-anton
Vafan var det jag precis läste? Fattar fan inte ett skit av det du försöker förmedla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aigis
Du borde va glad att du har ett jobb överhuvudtaget, du verkar ju helt jävla efterbliven.
Haha... Killen hade fått höjt aktivitetsstöd. Är väl för den här jävla hittepå sjukdomen. Ni vet vilken jag snackar om... Finns väl inte en jävel som undgått att det finns en jättehemsk sjukdom nu. Folk har blivit av med jobbet. Sossesvinen har höjt A kassan. Då följer aktivitetsstödet med.
Ja jag är jävligt glad för att ha det här jobbet. Jobbar egentligen inte ett skit. Gör vad jag vill. Just gymmen har ju stängt. Men inte mitt gym. ALDRIG. Blir bara förbannad. Dom ska ge fan i och provocera
mig. Är ju inte chef här. Men det är jag som bestämmer. Speciellt nu när chefen tror på skiten. Skiter väl jag i. Idag så var han faktiskt in på mitt kontor. Han har lugnat ner sig. Han är ju ungrare. Lite speciell. Jag kan snacka med han så han förstår. Men ändå inte. Inte när det gäller det här. Men nu så... Jag kör på hårt förfan. Ingen jävla pardon. Inget meseri och ynkligheter.