Citat:
Ursprungligen postat av
najas
Är det av typen "för övrigt anser jag Karthago bör förstöras" så kan det ju RP:as som OT så får modsen bedöma från falla till fall. För egen del hade jag nog raderat om det är ett meningslöst +1-inlägg som följs av ett OT-stycke som uppenbart är huvudpoängen för postaren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prax^
Du ska givetvis rapportera vad du misstänker eller anser är regelbrott så vi kan titta på det. När man försöker kapa trådar på det viset du beskriver är det fullt tänkbart att det tex rör sig om 0.03 lite beroende på hur det ser ut.
Som sagt, rapportera så kollar berörda moderatorer på det.
Har rapporterat och varit i dialog med moderator (länge sedan nu) om Julian Assange-tråden (som f.ö ligger under fel ämne, det är ingen konspiration med de juridiska turerna).
Inte fått respons alls när jag lyft att samma medlem lyckats desarmera tråden de senaste åren. Det enda vederbörande gör är att bomba inlägg med skit om Assange, men
det tillkommer inget nytt i sak i alla dessa väggar av smutkastningsinlägg.
En strid ström nonsens, ibland i flera inlägg direkt efter varandra, ändlöst malande, sida upp och sida ner; medvetna misstolkningar/förvrängningar/lögner av egna påståenden och i svar på andra medlemmars inlägg. Så har det spammats på.
Moderator har ryckt på axlarna och menat att det finns inget att göra eftersom inläggen anses vara topic, d.v.s det räcker att de handlar om hur vidrig/skyldig Assange är, om det görs i i långa meningar (uppbyggda av uppenbara lögner/förvrängningar).
Så det stämmer ej att personer som endast är ute efter att förstöra en diskussion stoppas av moderatorerna.
Jag har helt slutat att läsa nämnda tråd, som från början var en av FBs intressantaste. Den är numera oläslig (svårt att finna relevant information och få en överblick) p.g.a denne spammare.
(FB) Wikileaks grundare Julian Assange eftersökt för våldtäkt i Sverige