1300kr per år är rimligt pris... Tänk på alla kanaler man får. Förstår inte kunder som klagar och väljer det billigaste. Sen kommer tillbaka sura även fast man informerade om att den billiga inte är speciellt stsbil
Funkar så med allt annat än Iptv också. Är ett vanligt mänskligt beteende. Inget att vara förvånad över mao.
Jo men väljer man samma leverantör och ena återförsäljaren tar 900:- och den andra 1300:- så tar man ju den billigaste. Supporten klarar jag mig utan även om leverantören från kina ochså supportar bara att man får vänta pga tidsskillnaden.
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
1300kr per år är rimligt pris... Tänk på alla kanaler man får. Förstår inte kunder som klagar och väljer det billigaste. Sen kommer tillbaka sura även fast man informerade om att den billiga inte är speciellt stsbil
Hörde på nyheterna nyss att 8 ST står åtalade för att förmedlat olaglig streaming tjänster med bas från Norrköping. Och att tvbolagen kräver minst 130 miljoner i skadestånd 🤔
Hörde på nyheterna nyss att 8 ST står åtalade för att förmedlat olaglig streaming tjänster med bas från Norrköping. Och att tvbolagen kräver minst 130 miljoner i skadestånd 🤔
Jag har fortfarande problem med min leverantör. I stort sätt allt är nere förutom deras serverstatus. Enligt den så gick servern ner 3 juni på morgonen och har varit nere sedan dess.
Jag har fortfarande problem med min leverantör. I stort sätt allt är nere förutom deras serverstatus. Enligt den så gick servern ner 3 juni på morgonen och har varit nere sedan dess.