2020-06-05, 00:30
  #5797
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
1300kr per år är rimligt pris... Tänk på alla kanaler man får. Förstår inte kunder som klagar och väljer det billigaste. Sen kommer tillbaka sura även fast man informerade om att den billiga inte är speciellt stsbil

Funkar så med allt annat än Iptv också. Är ett vanligt mänskligt beteende. Inget att vara förvånad över mao.
2020-06-05, 06:00
  #5798
Medlem
Jo men väljer man samma leverantör och ena återförsäljaren tar 900:- och den andra 1300:- så tar man ju den billigaste. Supporten klarar jag mig utan även om leverantören från kina ochså supportar bara att man får vänta pga tidsskillnaden.

Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
1300kr per år är rimligt pris... Tänk på alla kanaler man får. Förstår inte kunder som klagar och väljer det billigaste. Sen kommer tillbaka sura även fast man informerade om att den billiga inte är speciellt stsbil
2020-06-05, 06:26
  #5799
Medlem
Hörde på nyheterna nyss att 8 ST står åtalade för att förmedlat olaglig streaming tjänster med bas från Norrköping. Och att tvbolagen kräver minst 130 miljoner i skadestånd 🤔
2020-06-05, 06:34
  #5800
Medlem
musttomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furuvikarn
Hörde på nyheterna nyss att 8 ST står åtalade för att förmedlat olaglig streaming tjänster med bas från Norrköping. Och att tvbolagen kräver minst 130 miljoner i skadestånd 🤔

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/misstankta-tv-pirater-kravs-pa-137-miljoner-kronor

Ser mörkt ut!
2020-06-05, 08:53
  #5801
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Den misstänkta brottsligheten som åtalet gäller har skett mellan juni 2015 och juni 2018, men verksamheten tros ha pågått betydligt längre tid.

Är det verkligen kopplat till det här?
2020-06-05, 09:09
  #5802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Är det verkligen kopplat till det här?

Tror det var cardsharing, ej IPTV
2020-06-05, 09:19
  #5803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuvurpa
Är det verkligen kopplat till det här?
Nja, då mycket börjar komma igång nu.
2020-06-05, 09:43
  #5804
Medlem
saltapinnens avatar
Ngn mer som har problem?
2020-06-05, 09:46
  #5805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saltapinnen
Ngn mer som har problem?

Jag har fortfarande problem med min leverantör. I stort sätt allt är nere förutom deras serverstatus. Enligt den så gick servern ner 3 juni på morgonen och har varit nere sedan dess.
2020-06-05, 09:52
  #5806
Medlem
saltapinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panchoo
Jag har fortfarande problem med min leverantör. I stort sätt allt är nere förutom deras serverstatus. Enligt den så gick servern ner 3 juni på morgonen och har varit nere sedan dess.

Här är bara kanslisterna framme...
2020-06-05, 09:57
  #5807
Medlem
Ja, jag har fortfarande problem, eller sista jag kollade i allafall, får bara fram TV6.
2020-06-05, 10:00
  #5808
Medlem
Bastuvurpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltapinnen
Ngn mer som har problem?

Jo då... är uppdateras inget, inget kan ses :-(

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in