Citat:
Ursprungligen postat av
lollapalooza11
Kan inte PM'a pga nytt konto men du får gärna skicka iväg ett PM till mig med mer info!
Det går åt båda håll det där med PM vid nytt konto. Du kan varken ta emot eller skicka. Sen är det inte heller tillåtet egentligen att fiska PM om iptv leverantör. Om man ska vara petig.