2019-09-02, 14:58
  #2653
Medlem
kan någon annan bekräfta eller dementera lagg på streamingtjänsten?
2019-09-02, 15:26
  #2654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hksnismo
MyTVOnline 2 som var gjord endast för Formuler Z8 boxen är släppt för Android Tv boxar Shield/Mibox 3 osv.

Funkar relativt bra men blir nog riktigt bra men uppdateringar längre fram.

Spännande! Är så sugen på att prova "MyTVOnline 2" Var hittar man den mjukvaran till en Android tv box?
2019-09-02, 15:54
  #2655
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hksnismo
MyTVOnline 2 som var gjord endast för Formuler Z8 boxen är släppt för Android Tv boxar Shield/Mibox 3 osv.

Funkar relativt bra men blir nog riktigt bra men uppdateringar längre fram.

Funkar catch-up/timeshift samt undertexter bra?
2019-09-02, 17:30
  #2656
Medlem
hksnismos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleFritz
Spännande! Är så sugen på att prova "MyTVOnline 2" Var hittar man den mjukvaran till en Android tv box?


https://www.reddit.com/r/IPTV/comments/cydsts/implayer_is_released_for_all_android_devices/
2019-09-02, 17:31
  #2657
Medlem
hksnismos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Funkar catch-up/timeshift samt undertexter bra?


Catch upp verkar fungera har bara hunnit test köra på en mibox hittills. Undertexter var det lite strul med men utvecklaren verkar ta åt sig så han kan göra uppdateringar.
2019-09-02, 20:51
  #2658
Medlem
Kan man köra Mytvonline 2 på en tvip 605?
2019-09-03, 12:34
  #2659
Medlem
hksnismos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tartkennet
Kan man köra Mytvonline 2 på en tvip 605?

Nej och det finns ingen anledning heller tvips gränssnitt är bra.
2019-09-03, 16:55
  #2660
Medlem
Tänkte kolla Game of thrones och där är en hel del undertexter att välja på, kan "bara" se 23 alternativ och svenska är inte ett av dessa. Men listan fortsätter längre ner, hur kan man göra för att se fler språk? Har TVIP 412 box, när jag drar ner så åker markeringen ner liksom men listan är kvar på de 23 första som jag endast ser. Är det någon som vet hur man kan göra?
2019-09-03, 17:30
  #2661
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoga500
Tänkte kolla Game of thrones och där är en hel del undertexter att välja på, kan "bara" se 23 alternativ och svenska är inte ett av dessa. Men listan fortsätter längre ner, hur kan man göra för att se fler språk? Har TVIP 412 box, när jag drar ner så åker markeringen ner liksom men listan är kvar på de 23 första som jag endast ser. Är det någon som vet hur man kan göra?
Ställ in Svenska som default i inställningar
2019-09-04, 14:13
  #2662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smafox
det har varit snack om kopior av tvip boxar här tidigare.
här är ett sätt att identifiera äkta boxar: https://www.nordsat.se/Viktig-information-TVIP
Skönt att veta att den 605-box som jag köpt från den tyska leverantören (www.hm-sat-shop.de) var äkta.
2019-09-04, 18:15
  #2663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Absolut inte. Jag har köpt utav en på detta forum och är kanonnöjd. Nu är jag ingen bildkonnäsör men jag ser klart skillnad på HD och Full HD och FHD är det jävligt bra bild på samt inga lagg med bollen som du beskriver. Det får jag aids av att kolla på.

Pma mig om du vill veta mer.


Kan inte PM'a pga nytt konto men du får gärna skicka iväg ett PM till mig med mer info!
2019-09-04, 18:27
  #2664
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollapalooza11
Kan inte PM'a pga nytt konto men du får gärna skicka iväg ett PM till mig med mer info!

Det går åt båda håll det där med PM vid nytt konto. Du kan varken ta emot eller skicka. Sen är det inte heller tillåtet egentligen att fiska PM om iptv leverantör. Om man ska vara petig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in