2019-08-30, 09:09
Medlem
Hur ändrar man parental code på tvip s-boxar? Kan googla fram hur man gör på MAG:en men inte på tvip...
2019-08-30, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elp
Hur ändrar man parental code på tvip s-boxar? Kan googla fram hur man gör på MAG:en men inte på tvip...
finns det inte under security preferences?
2019-08-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smafox
finns det inte under security preferences?

Har varit inne där men kan inte ändra default koden...
😞
2019-08-31, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAceOfHearts
Det där stämmer inte. Så må det ha varit tidigare men idag är det olagligt att streama upphovsrättsskyddat material som du inte har licens för.

Däremot är det möjligtvis i praktiken svårt, tidskrävande och väldigt kostsamt att klämma åt IPTV konsumenterna. Av den anledningen väljer man att lägga resurser på att stänga ner leverantörerna istället.

Men att se IPTV på det viset är i dagsläget olagligt!

Nej, man har betalat och tar sin egen risk ifall bolaget går under, annars har man själv inte gjort nåt fel som sagt
2019-08-31, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKaravaj
Nej, man har betalat och tar sin egen risk ifall bolaget går under, annars har man själv inte gjort nåt fel som sagt
Nej du har inte betalat för rättigheterna utan du har betalat för att få tillgång till illegala streams.
2019-08-31, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Nej du har inte betalat för rättigheterna utan du har betalat för att få tillgång till illegala streams.

Fortfarande inte de som åker fast, dvs de som köper dessa tjänster
2019-08-31, 23:29
Medlem
vilken är bästa försäljaren som har RIKTIG HD-kvalité på sportkanaler (viasat, cmore) och engelska mostvarande kanaler.

Provade någon svensk i 24h och det var verkligen inte HD
2019-08-31, 23:41
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
vilken är bästa försäljaren som har RIKTIG HD-kvalité på sportkanaler (viasat, cmore) och engelska mostvarande kanaler.

Provade någon svensk i 24h och det var verkligen inte HD

Dom jag testat har haft 1080. Däremot går det inte att jämföra med satellit, ska du ha den bilden får du tyvärr hosta upp.

Får inte tipsa om leverantörer här. Eller göra reklam för dom. Så det blir rätt svårt att svara på din fråga bättre.
2019-09-01, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Dom jag testat har haft 1080. Däremot går det inte att jämföra med satellit, ska du ha den bilden får du tyvärr hosta upp.

Får inte tipsa om leverantörer här. Eller göra reklam för dom. Så det blir rätt svårt att svara på din fråga bättre.
så man får nöja sig med pixlig bild och en boll som inte hänger med?

Du har PM btw
2019-09-01, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elp

Är det verkligen ingen som kan svara på detta...??
2019-09-01, 11:04
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bugatti123
så man får nöja sig med pixlig bild och en boll som inte hänger med?

Du har PM btw

Absolut inte. Jag har köpt utav en på detta forum och är kanonnöjd. Nu är jag ingen bildkonnäsör men jag ser klart skillnad på HD och Full HD och FHD är det jävligt bra bild på samt inga lagg med bollen som du beskriver. Det får jag aids av att kolla på.

Pma mig om du vill veta mer.
2019-09-01, 11:12
Medlem
Kört iptv ett tag nu via smart tv. Är det stor skillnad om man skulle köpa en box, en 605? Tänker kvalitetsmässigt. Händer ofta att boll/puck hackar. Kör via en stor nordisk leverantör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in