• 3
  • 4
2018-04-11, 22:11
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddeee123
Vilken hårdvara minar du på nu?
Och funderar du på att sälja av riggen eller tror du på crypto ett tag till?
utökar imorrn med ytterligare ett GTX 1060, då blir det totalt 8 1060, 3 1080, 2 1070ti samt 1 1070.

Planen är att riggarna får stå och rulla i 3 år iallafall (lika länge som jag band upp elpriset på)

sen vet man ju aldrig vad som händer såklart.. och hittills så ger ju manuella trades betydligt mer klirr i kassan jmf med riggarna.. men förhoppningsvis minar man nåt bra som ger finfin avkastning i framtiden
Citera
2018-04-11, 22:14
Medlem
Låter som en bra rig
Kan skriva här igen om någon vecka då är nog riggen igång!
Citera
2018-04-11, 22:14
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freddeee123
Låter som en bra rig
Kan skriva här igen om någon vecka då är nog riggen igång!

Citera
2018-04-19, 09:31
Medlem
Jag sköter miningen i mitt företag, och vi strävar alltid efter effektivisering. Vi började nyligen mina Lyra2z på grund av lägre elförbrukning (ca 70% jämfört med de flesta andra algoritmer). BTC/timme är inte märkbart sämre än något alternativ, men att spara in 2500+ watt/timme gör en hel del för bokslutet. Bsod.pw är en bra pool för att lätt hitta nya mynt och algoritmer.
Citera
2018-04-20, 21:01
Medlem
nanaems avatar
Finns många intressanta coins. Dock föredrar jag att mina de mer okända (än) då jag inte har nån värstings rig i dagsläget.men de jag skulle rekommendera.

Stellite
RavenCoin
Lux
Pigeon

Är vad jag diggar just nu
Citera
2018-04-20, 23:23
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nanaem
Finns många intressanta coins. Dock föredrar jag att mina de mer okända (än) då jag inte har nån värstings rig i dagsläget.men de jag skulle rekommendera.

Stellite
RavenCoin
Lux
Pigeon

Är vad jag diggar just nu

håller med... chansen att dra in bra med deg finns om man hodlar ett gäng lite mer okända coins

jag tuggar vidare med zelcash samt snowgems
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in