• 1
  • 2
2018-04-09, 11:50
Medlem
hdjb1

Okej! Ja men eftersom du vet allt så kan du ju förklara vem som var med då istället?
Eftersom jag är en närstående vilket jag tror att du också på något sätt är?
Citera
2018-04-09, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckeen
hdjb1

Okej! Ja men eftersom du vet allt så kan du ju förklara vem som var med då istället?
Eftersom jag är en närstående vilket jag tror att du också på något sätt är?

Vill inte hänga ut någon här varken han som var med eller mig själv eller dig.. tyckte det var fel av dig att skriva om rykten som om det skulle vara fakta..
Citera
2018-04-09, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hdjb1
Vill inte hänga ut någon här varken han som var med eller mig själv eller dig.. tyckte det var fel av dig att skriva om rykten som om det skulle vara fakta..

Jaså? Du säger då att det är rykten som jag skriver.
Detta är vad som är sagt. Fel? Anser inte att det är fel när någon spekulerar osv, att då komma med rätt information om vad jag har fått höra. Sen om du tycker det är sant eller falskt det är väl upp till dig. Men det verkar som du har mer koll än mig.

Men det får stå för dig! Det jag har sagt är vad jag har hört av dom som är närstående. Så vore ju väldigt konstigt om dom skulle ljuga för mig/oss! men jag tar din kommentar med en nypa salt, då jag inte vet vem du är eller utger dig för att vara.
Citera
2018-04-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckeen
Jaså? Du säger då att det är rykten som jag skriver.
Detta är vad som är sagt. Fel? Anser inte att det är fel när någon spekulerar osv, att då komma med rätt information om vad jag har fått höra. Sen om du tycker det är sant eller falskt det är väl upp till dig. Men det verkar som du har mer koll än mig.

Men det får stå för dig! Det jag har sagt är vad jag har hört av dom som är närstående. Så vore ju väldigt konstigt om dom skulle ljuga för mig/oss! men jag tar din kommentar med en nypa salt, då jag inte vet vem du är eller utger dig för att vara.
Spekulationer och rykten blir aldrig som du skrev "korrekt information"
Det var inget köp av bil lördag kväll 20:00 bilen köptes i örebro söndag 25:e mars alltså en vecka före olyckan.
Din kusin var inte med och du har lika dålig kontakt med honom som du hade med faster.
Det var ingen lastbil som prejade ut dem.
Vad närstående säger till er behöver du inte skriva om här....
Citera
2018-04-09, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hdjb1
Spekulationer och rykten blir aldrig som du skrev "korrekt information"
Det var inget köp av bil lördag kväll 20:00 bilen köptes i örebro söndag 25:e mars alltså en vecka före olyckan.
Din kusin var inte med och du har lika dålig kontakt med honom som du hade med faster.
Det var ingen lastbil som prejade ut dem.
Vad närstående säger till er behöver du inte skriva om här....

Ja visst säger inte emot dig om bilen. Det var det som var sagt att det skulle köpas en bil. Så kan vara så att hon redan hade köpt den som du säger men att dom trodde att hon var ute och test körde den!
Och anledningen till att jag inte har kontakt med honom, eller henne det vet du ju säkert om hur det ligger till där.

Och apropå det så är personen i frågan 91:a och vem är 91:a?
Så tror vi inte behöver spekulera så mycket mer i vem det var.
Citera
2018-04-09, 15:25
Medlem
Jag skulle hämta en person i Ornäs denna kväll. Personen stod utomhus och väntade och hörde "en jäkla smäll". Två minuter senare kom jag. Och det jag såg var en bil vid sidan av vägen samt blinkande blåljus från en bil strax bakom. (det fanns ingen lastbil eller annan bil där). Jag plockade upp personen jag skulle hämta och åkte tillbaka mot Borlänge. Halvvägs till stan mötte vi flera ambulanser, en brandbil och polisbil. Så frågan är hur det kom sig att det första blåljuset var på plats sekunder efter olyckan!? Antingen en slump eller så var olycksbilen jagad av polisen och förlorade kontrollen. Det var inte halt på platsen.
Citera
2018-04-11, 15:50
Medlem
Vila i frid J
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem