2018-03-30, 22:14
Medlem
Hej!
Har inte tid att undersöka lämpliga program som jag behöver nu så behöver hjälp. Detta skall jag göra. Har ca 150 journalkopier som skall skickas till min bror, som är läkare, nu! Jag har bara papper så det jag först skall göra är att ta kort på dem med min Huawei Honor 8 32GB och sen föra äver det till datorn. Detta skall jag sen göra:

Minska bilderna
Sätta ihop dom i pdf
Sen skicka.

Tips till lämpliga program.
Citera
2018-03-30, 22:33
Medlem
constants avatar
Konstigt...

Men Gimp och Google mail torde räcka.
Citera
2018-03-30, 22:45
Medlem
Info. Jag har x antal journaler pga funktionsnedsättningar och sjukdom som jag ha. Som jag sa skulle min bror kolla upp en del, men hittar inte journaler till allt av det han behöver. Jag skall därför skicka det till jag till han nu.
Citera
2018-03-30, 22:46
Medlem
Jag har x antal journaler pga funktionsnedsättningar och sjukdom som jag ha. Som jag sa skulle min bror kolla upp en del, men hittar inte journaler till allt av det han behöver. Jag skall därför skicka det till jag till han nu.
Citera
2018-03-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Konstigt...

Men Gimp och Google mail torde räcka.
Jo, du har sa rätt! Vet att Gimp e en bra klassiker, bra men aldrigt använt den till det jag skall göra.

Kollar vär bäl runt i Gimp i Youtube
Citera
2018-03-31, 11:10
Medlem
Behöver du föra över allt till datorn först? Kanske detta kan vara något: https://play.google.com/store/apps/d...sig.camscanner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in