Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-02, 01:11
  #169
Medlem
Fan jag tror jag måste bege mig till MoS en kväll runt 20 tiden för att se ifall några somalier får lust att hoppa på mig.
Citera
2018-04-02, 01:15
  #170
Medlem
reactins avatar
Samtliga av dessa avskum till människor borde få ett 30 årigt fängelsestraff för de dom gjorde, det sjuka är att de flesta av dom kommer inte hittas och ett par kanske får nån ungdomsvård, skam för mänskligheten, vad hindrar sånna individer från att attackera nån annan om en vecka eller två? de har inget att vara rädda för.

Det enda dom kommer inse är att det är fritt fram o härja som de vill, sånna här brott borde få så mycket polisresurser som det bara går, enorm mediatäckning och offentligörande av de som begått misshandeln.
__________________
Senast redigerad av reactin 2018-04-02 kl. 01:18.
Citera
2018-04-02, 02:46
  #171
Medlem
Ankdammsmans avatar
Låter ju som en Charles Bronson-film. Helt sjukt.
Citera
2018-04-02, 02:55
  #172
Medlem
Psyko Dads avatar
Var höll alla vakter hus? Jag är där ofta och ser jämt vakter som är på hugget att ta ngn snattare el dyl och många är de också.
Dock så har jag inte sett en enda vakt nere i p-huset mer än ngr ungdomar som dirigerar till lediga p-rutor.
Men var det bråk uppe i Tesla borde det ha tillkallats vakter.
Citera
2018-04-02, 03:42
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Pantern
Någon som vet mer? Hänger det mycket skumma ungdomar där? Känns spontant som ensamkommande, men kan ju ha fel.



https://unv.is/aftonbladet.se/nyhete...rkeringsgarage
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...rkeringsgarage
Har sett bråk både över parkerings platser och över köer till biltvättar ,alla verkar Ha bråttom nu för tiden
Citera
2018-04-02, 04:16
  #174
Medlem
dont.cry.dears avatar
Somalier...i gäng. Det nya (f*n) spännande Sverige, med "öppen svenskhet" och skenande brottslighet.
Vad gör dessa somalier i Sverige? Ett nytt europeiskt folk? För deras modus operands känner man igen och värre lär det bli. Att de saknar all form av mänskligt beteende är kännetecknande sedan tidigare och mot denna bakgrund bör man kräva rätt att kunna freda sig och sina nära med eldvapen.
Snart finns det ingenstans att gå och känna sig i fred. MoS av alla ställen... Först Nordstan, nu MoS.
Och alla gängare är, förstås, 13 och svenska medborgare
Citera
2018-04-02, 04:22
  #175
Medlem
dunderhokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dont.cry.dear
Somalier...i gäng. Det nya (f*n) spännande Sverige, med "öppen svenskhet" och skenande brottslighet.
Vad gör dessa somalier i Sverige? Ett nytt europeiskt folk? För deras modus operands känner man igen och värre lär det bli. Att de saknar all form av mänskligt beteende är kännetecknande sedan tidigare och mot denna bakgrund bör man kräva rätt att kunna freda sig och sina nära med eldvapen.
Snart finns det ingenstans att gå och känna sig i fred. MoS av alla ställen... Först Nordstan, nu MoS.
Och alla gängare är, förstås, 13 och svenska medborgare


Genomsnitt IQ på en Somalier är ~<80iq. I Sverige om en arisk svensk skulle ha 80iq då betraktas man som mindre begåvad, utvecklingsstörd...
__________________
Senast redigerad av dunderhoken 2018-04-02 kl. 04:59.
Citera
2018-04-02, 06:02
  #176
Medlem
Sånt här ska inte skrivas om för det spär på rasismen, se på er själva - nån säger att gm är nysvenskar och vips så kommer rasistgeggan farande. Har inte polisen riktiga pressekreterare med journalistisk utbildning eller erfarenhet? Täpp till informationen eftersom läsarna inte kan hänga den! Information som spär på rasismen stör ordningen och agendan i samhället, vi kan inte låta folket ha en egen agenda, det är de folkvalda politikernas sak att sköta eller deras pressekreterare.
Citera
2018-04-02, 06:19
  #177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blwsgddf
Sånt här ska inte skrivas om för det spär på rasismen, se på er själva - nån säger att gm är nysvenskar och vips så kommer rasistgeggan farande. Har inte polisen riktiga pressekreterare med journalistisk utbildning eller erfarenhet? Täpp till informationen eftersom läsarna inte kan hänga den! Information som spär på rasismen stör ordningen och agendan i samhället, vi kan inte låta folket ha en egen agenda, det är de folkvalda politikernas sak att sköta eller deras pressekreterare.


Alldeles rätt. Agendan SKA sättas av DN Peter Wolodarski, Expressen Thomas Mattson, SVT Jan Helin.
Riktiga MÄN i det feministiska Sverige.
Omtänksamma figurer som verkligen bryr sig om gemene man.
Citera
2018-04-02, 06:30
  #178
Medlem
dunderhokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blwsgddf
Sånt här ska inte skrivas om för det spär på rasismen, se på er själva - nån säger att gm är nysvenskar och vips så kommer rasistgeggan farande. Har inte polisen riktiga pressekreterare med journalistisk utbildning eller erfarenhet? Täpp till informationen eftersom läsarna inte kan hänga den! Information som spär på rasismen stör ordningen och agendan i samhället, vi kan inte låta folket ha en egen agenda, det är de folkvalda politikernas sak att sköta eller deras pressekreterare.

Eeeeh nä verkligheten ska inte fram!...... Du verkar dum på riktigt!
Citera
2018-04-02, 06:36
  #179
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
I Kista gallerias garage är det ofta några som hänger i garaget och jag har blivit utsatt ett par gånger. De försöker simulera att de blir påkörda när man backar ut och börjar föra ett jävla liv och vill att man ska kliva ur bilen men det är bara att låsa och fortsätta ut. De hänger också där och spanar efter nya gäster som glömmer låsa eller lämnar prylar kvar i bilen. Nu var det något år sedan jag var där men har fått in rapporter i mitt Facebookflöde att det fortsatt pågår och 100% handlar det om blattar och negrer.

Har själv inte varit i MoS trots att jag varje vardag passerar två gånger med pendeln men hört att det börjat likna Kista och att liknande garagebrott sker och även i MoS 100% blattar och negrer som GMs.

Kommer aldrig att besöka MoS.

MoS och Friends är två platser som jag aldrig skulle sätta min fot på.

För farligt respektive för vidrigt.
Citera
2018-04-02, 07:09
  #180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blwsgddf
Sånt här ska inte skrivas om för det spär på rasismen, se på er själva - nån säger att gm är nysvenskar och vips så kommer rasistgeggan farande. Har inte polisen riktiga pressekreterare med journalistisk utbildning eller erfarenhet? Täpp till informationen eftersom läsarna inte kan hänga den! Information som spär på rasismen stör ordningen och agendan i samhället, vi kan inte låta folket ha en egen agenda, det är de folkvalda politikernas sak att sköta eller deras pressekreterare.

Nej det är inga nysvenskar utan mycket värre ett gäng nästan helt bestående av Somalier från Järva alltså Rinkeby. Svensken måste upplysas om att de är livsfarliga, helgalna och djuriska. Så länge de tillåts vistas utanför sitt getto måste allmänheten varnas. MoS är extremt farligt åk inte dit förrän det återtagits som svenskt territorium.

Den drabbade familjen är troligen inte svensk om man läser mellan raderna och som sådan hopps man ju på att den släkten "rajdar" Rinkenby innan de får en egen polisstation som personligt skydd.

Svenska myndigheter och media har gjort sig själva överspelade, utspelade, obsoleta och meningslösa, RIP for ever! Sverige är laglöst land nu tar vi saken i egna händer!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback