2018-03-30, 18:09
Medlem
Tjena. Såg på det hör doktors programmet på SVT för ett tag sedan. Där sitter doktorn och säger att kuken kan bli mindre med tiden ifall det inte blir så mkt knull eller runk. Faaan tänkte jag, det blir ju knull men inte allt för ofta nuförtiden eftersom jag trivs rätt väl med att vara singel.

Ok, man kommer in i runk perioder men ibland rätt lugnt med det också.

Till saken nu, doktorn skrämde upp mig och jag började bli orolig att kuken kanske börjat krympa lite . Ståndet kan ju svikta lite ibland också tyvärr.

Ni som har en kuk pump och ägnar er regelbundet till pumping.

Blir kuken större? Grövre? Ge mig tips?
Citera
2018-03-30, 18:26
Medlem
kalkryggars avatar
Det där med pump har jag aldrig fattat. Det går ju över ganska snabbt det man pumpar upp. Sen är jag väl lite nojig också då jag ser framför mig hur man pumpar upp och så säger det splatt och så ser man en röd sörja på glaset i pumpen. hehehe..

Jag fattar inte varför kuken skulle minska för att man inte runkar eller knullar? Låter ju helt sjukt. Att den blir lite mindre med åldern stämmer ju men inte så mycket och har den en normal (runt medel) så spelar det ingen roll för brudarna ändå. Dom få brudar som klagar vill ju ändå ha minst 21 cm så det är ju bara glömma ändå.
Citera
2018-03-30, 20:59
Medlem
Jag har tre. Bland de bästa inköpen jag gjort.
Citera
2018-04-01, 20:04
Moderator
Nospheratus avatar
Rubrik ändrad:

Du som har kuk pump. --> Hur fungerar en kukpump?

//Mod
Citera
2018-07-23, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnneknorrhane
Tjena. Såg på det hör doktors programmet på SVT för ett tag sedan. Där sitter doktorn och säger att kuken kan bli mindre med tiden ifall det inte blir så mkt knull eller runk. Faaan tänkte jag, det blir ju knull men inte allt för ofta nuförtiden eftersom jag trivs rätt väl med att vara singel.

Ok, man kommer in i runk perioder men ibland rätt lugnt med det också.

Till saken nu, doktorn skrämde upp mig och jag började bli orolig att kuken kanske börjat krympa lite . Ståndet kan ju svikta lite ibland också tyvärr.

Ni som har en kuk pump och ägnar er regelbundet till pumping.

Blir kuken större? Grövre? Ge mig tips?
Att pumpa kuken är bland det härligaste som finns, att den blir längre och grövre (för nån timme) är bara en del av njutningen. det är så härligt att känna när den sväller upp och ligger på bristningsgränsen.
Citera
2018-07-23, 21:25
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Rubrik ändrad:

Du som har kuk pump. --> Hur fungerar en kukpump?

//Mod
Ja, jag skulle gärna vilja veta hur den faktiskt fungerar.
Vad exakt gör kukpumpen? Gör den något mer än vad en bra kvinna kan åstadkomma?
Citera
2018-07-23, 21:32
Medlem
stahlhelm1916s avatar
men vad ska kvinnorna tycka när du har MINIKUK?
Citera
2018-07-24, 05:21
Medlem
Mr.Schnabels avatar
Minns för några år sedan jag såg en sådan i en film, killen fick en mega tjock kuk. Dock ingen vacker sak, inte hård heller. Men jag minns att jag nyfiket började googla om en sådan verkligen fungerar. Mitt slutsats är nog att du får nog fan testa en sådan själv, för folks berättelser var jävligt delade :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in