Citat:
Ursprungligen postat av
xpqr12345
Om det är samma text/bilder på en sida i alla filer (eller flera sidor i all filer) så tror jag att det enda är lite manuell handpåläggning: öppna alla filerna och beställ utskrift av vissa sidor, men inte alla. Möjligen att du måste skriva ut minst en fil i sin helhet, men det får du fundera ut själv.
Om dina PDF.er har sånt som du vill ha utskrivet blandat med sådant som du inte vill ha utskrivet så tror jag att den enda lösningen är mycket manuell handpåläggning: du måste i stort sett redigera varje fil, för att radera sådant du inte vill ha utskrivet.
På ett högre plan så undrar jag hur stora filerna är: om de innehåller tiotals sidor (eller mer) var och det är någon enstaka sida i varje som inte skall skrivas ut så hade jag skitit i det, och skrivit ut alla filerna helt och hållet ändå.
Det är enbart en sida per pdf. Varje pdf är strukturerat på samma sätt fast med olika information. Det är enbart en bit av pdf:en där den väsentliga informationen finns. Resten vill jag få bort för att spara toner t.ex. en logotyp som ska bort osv.