Citat:
Ursprungligen postat av
nongming
Jag sätter en dosa snus på att Axel inte kommer att avrätta någon, utan att det är tillspetsat twitterinlägg.
”Det är -10000 grader kallt ut så bäst att ta på sig mössan”. Man menar liksom inte att det är riktigt så kallt.
Jag tror den svenska asbergerhögern måste lära sig situation/kontext.
Jag ska avrätta alla som svarar på det här inlägget
Högern? Kontroversiellt av dig att föreslå att Axels hobby skulle ha med politik att göra. Sprayar man internet med oändlig skit varje dag under en längre tid och merparten av det består av skärmdumpar på vad någon annan har skrivit någonstans, och nedlåtande kommentarer på det, så är det nog mer ett tecken på att man är psykopat än att man är "politisk aktivist".
Psykopater trivs i grupp med många relationer, gärna komplicerade, så att de kan vända många mot en, så då är förstås politik en passande oskyldig aktivitet som de kan låtsas vara engagerade i.
Psykopater trivs också tillsammans, Axels polare Henko har ju en lång history of psychopathy i bagaget. På IRM-tiden gav han sig på SD-politiker tills en begick självmord, i TV-rutan var Henko alltid psykopat mot någon han "debatterade" mot och nuförtiden ger han sig på kvinnor, moderater, influencers och random kletis o pletis i podd, sociala medier och tja i princip alla sammanhang som han lämnar ett spår efter sig på internet i.