• 1
  • 2
2018-03-28, 13:43
Medlem
Jag har bild av att killar älskar 69:an och att tjejer inte alls är lika förtjusta, kan det ligga något i det?
Citera
2018-03-28, 13:54
Medlem
rostigamazons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.W
Jag har bild av att killar älskar 69:an och att tjejer inte alls är lika förtjusta, kan det ligga något i det?

Drar hon av en mök, då får du den rakt i ansiktet.
Citera
2018-03-28, 13:57
Medlem
Citat:

Spelar väl mindre roll? Om du som man njuter av det så njuter kvinnan av din njutelse. Kvinnor och män är verkligen inte jämställda i sängkammaren, att bry dig för mycket om kvinnan och hennes tankar är allt som oftast negativt för sexet, du som man ska ta för dig, då njuter kvinnan som mest.
Citera
2018-03-28, 14:01
Medlem
Bizmarcks avatar
Trodde 69:an dog ut för 10 år sedan.
Citera
2018-03-28, 14:05
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:

Jag tror faktiskt du har fel. Tjejer verkar rätt förtjusta i den, tjejen jag är med nu är väldigt förtjust i den och det är jag med. Dock tror jag yngre tjejer är mer obekväma inför den då den är rätt utelämnande. Hade en tjej tidigare som var lite yngre och hon gjorde den bara på fyllan
Citera
2018-03-28, 14:10
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Trodde 69:an dog ut för 10 år sedan.

Du tänker nog på Pajala 69:an. Vanliga 69:an är populärare än någonsin. Jag är själv helt såld på 69:an.
Citera
2018-03-28, 14:15
Medlem
kalkryggars avatar
Som jag förstått det så gillar tjejer bättre när dom liksom kan sitta med stjärthålet över munnen så man kan sticka in tungan i stjärten. Då sitter tjejen mer rakryggad och gnuggar muffen som vanlig onani och kan föra ett finger själv i fittan.

På så sätt kan tjejen styra över sin orgasm ett litet tag och dra ut på det. Det gillar jag som kille mer också. Jag tror att samma gäller både killar och tjejer, man vill liksom koncentrera sig på att antingen ge eller ta emot. Med 69:an så sker ju båda samtidigt.
Citera
2018-03-28, 14:25
Medlem
ReiseReises avatar
jag har endast gjort 69 en gång och då var det på hennes initiativ (brud från Australien), hon gav mig inte ens någon förvarning och det tog ett tag innan jag insåg vart vi var på väg, hennes enda ord var "This is going to be fun, just do what I do".
Citera
2018-03-28, 14:30
Avstängd
Lacerdas avatar
Har gjort det med sju eller åtta brudar. Uppfattade det som att de njöt allihop. Jag minns den där ensamstående mamman från Arboga som ofta gjort uppehåll i sugandet, kände luften från hennes mun mot mina lår då hon var tvungen att stöna ut.
Citera
2018-03-28, 14:43
Medlem
Personligen har jag inget emot den, längre. När jag var yngre så trodde jag att man såg väldigt osmickrande ut i den ställningen, mage och tuttar dras ner av gravitationen och då skall tilläggas att jag är ganska smal.

Tror mycket har att göra med om tjejen är säker i sin kropp eller inte faktiskt, givetvis också att tjejen tycker ställningen är skön. Kan va krånglig om man inte har bra samspel mellan man/ kvinna.
Citera
2018-03-28, 14:59
Medlem
Jag har tidigare haft en flickvän som nästan verkade uppskatta det mer än jag själv gjorde.

Så absolut finns dem, sen om det är lika vanligt eller inte vet jag inte.
Citera
2018-03-28, 15:01
Medlem
Sirianas avatar
Jag är väl inget större fan av den, mest för att allt känns halvdant då. Jag kan inte fokusera 100% på att suga kuk och göra det skönt för min man - jag kan heller inte slappna av och njuta till fullo av att bli slickad.

Min partner diggar verkligen 69:an, men han är också införstådd med och helt okej med att jag ibland slutar suga eftersom jag av och till vill fokusera på hans sköna tunga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in