Jävla massa gnäll på kreativa och innovativa WT-människors val av namn på sina barn. Flashback kryllar av konservativa moderater som älskar namn som Carl och Gustav.
Istället för att klaga på WT-folket, ge tips istället.
Vilka förnamn bör WT folken döpa sin barn till? Vilka efternamn bör de ändra sin son-namn till?
Skall alla verkligen välja fjollnamnen Carl och Gustav? Skall alla verkligen byta efternamn till typ af Öschtermalm eller Fjollselius?
Ge förslag till WT-folket vilka för- och efternamn de bör byta till och döpa sin barn till.
Senast redigerad av Jack.Cates 2018-03-25 kl. 10:39.
Jävla massa gnäll på kreativa och innovativa WT-människors val av namn på sina barn. Flashback kryllar av konservativa moderater som älskar namn som Carl och Gustav.
Istället för att klaga på WT-folket, ge tips istället.
Vilka förnamn bör WT folken döpa sin barn till? Vilka efternamn bör de ändra sin son-namn till?
Skall alla verkligen välja fjollnamnen Carl och Gustav? Skall alla verkligen byta efternamn till typ af Öschtermalm eller Fjollselius?
Ge förslag till WT-folket vilka för- och efternamn de bör byta till och döpa sin barn till.
Johnny, Jimmy, Timmy, Loke, Leo och även namn inspirerade från filmkaraktärer. TS har antagligen ett eller flera barn med WT namn och känner sig osäker på vilka han ska använda när han besöker skatteverket nu i veckan med nya namn. Så ge honom några bra förslag, jag börjar med Valter efter min gammelmorfar som hatade negrer.
Man kan ganska lätt skapa ett formel för att ta fram ett namn.
- Det bör vara ett namn som återfinns bland dom rikaste namnen i Sverige (En person som heter Claes tjänar till exempel i genomsnitt 379 413 kronor om året, medan en person som heter Mohamed i genomsnitt tjänar 98 455 kronor om året.) källa: metro.
- Sen plockar man bort namn som inte funkar internationellt.
- Sen plockar man bort alla "gulliga" namn, namn som är söta på en 5-åring men bara riskerar leda till mobbning av en 15-åring.
- Sen kollar man betydelsen av namnet tycker man att ett barn ska få välja religion själv så kanske inte Tor eller Christian är ett bra namn.
- Namnet ska vara lätt att stava och lätt att uttala.
Y-namnen var WT under en viss tid, då de Amerikaälskande raggarna fick barn på 60- och 70-talet. Jag känner inte till någon med Y-namn som är under 30 år förutom Jimmy, kanske har de inte varit fisförnäm medelklass men de inte är arbetslöst white trash som knarkar eller gör inbrott heller. Däremot känner jag till en högstadieavhoppande knarkare som heter Markus.
De tidlösa västerländska namnen brukar betraktas som icke WT. Heter man Gustaf, Andreas eller Simon borde även de två senare fungera socialt i konservativa kretsar. Jag är inte helt hundra, men Y-namnen härstammar väl från smeknamn och är relativt nya jämfört med originalformen. Som John och Jonny. Numera finns det dock mycket brunt och svart skräp som i kvantiteter lever betydligt mer ansvarslöst än vitt skräp, jag skulle hellre heta Tony än Muhammed eller Abdullah.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!