• 1
  • 2
2006-01-26, 17:01
Medlem
Ja tnkte ju kra proviron ed genom hela testo kuren..av d jag har lst om mnet verkar d ju klockrent,bde fr lite effekt o som anti-stro!..men jag ser inte s mnga andra hr som gr d/tippsar om d!?..har ja missat ntt uppenbart?typ Knda bieffekter av d eller liknande??
mvh
Citera
2006-01-26, 23:32
Medlem
Forget it!

D va inget,har hittat allt possistivt ja behver om d
Citera
2006-01-27, 11:28
Bannlyst
blockare och testo booster + att du blir hrd =) givet o ha i kuren tycker ja =)
Citera
2006-01-27, 11:54
Medlem
Aa ass ja hittade alla Gammla trdar nr du stller samma frga 3 ggr hehe..ingen svarade ju dr heller, men ja tycker d verkar heelt klockrent..bestllt,jajemn!
Citera
2006-01-27, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av muska
Aa ass ja hittade alla Gammla trdar nr du stller samma frga 3 ggr hehe..ingen svarade ju dr heller, men ja tycker d verkar heelt klockrent..bestllt,jajemn!

hehe aa precis, vart fett dissad hr ibrjan s ja brja lsa lite

Citera
2006-01-27, 12:15
Medlem
hehe!

men Du kanske skulle ligga p 50mg!?..har fr mej lst att d gr typ 25mg proviron per 250mg testo..eller du r njd?=)
Citera
2006-01-27, 12:16
Bannlyst
Citat:
hehe!

men Du kanske skulle ligga p 50mg!?..har fr mej lst att d gr typ 25mg proviron per 250mg testo..eller du r njd?=)

25mg funka bra tyckte ja =) funderat p 50mg till min nsta men det blir nog lite mindre prepps i s ser ingen anlening =)
Citera
2006-01-27, 12:27
Medlem
ye right!

Citat:
Ursprungligen postat av boj
25mg funka bra tyckte ja =) funderat p 50mg till min nsta men det blir nog lite mindre prepps i s ser ingen anlening =)

Mindre prepps my Ass! ..s sger du ju bara fr d lter bra..sen under kurens gng fr du tag p "lite snt",o "lite snt" o "wow lite snt hr me"..sen r du uppe i 1kg testo igen
Citera
2006-01-27, 12:47
Bannlyst
Citat:
Mindre prepps my Ass! ..s sger du ju bara fr d lter bra..sen under kurens gng fr du tag p "lite snt",o "lite snt" o "wow lite snt hr me"..sen r du uppe i 1kg testo igen

keep it simple, testo+para+anavar (mjligt deca men tror inte det)

sen allt annat som hr till proviron, hcg novla osv
Citera
2006-01-27, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boj
keep it simple, testo+para+anavar (mjligt deca men tror inte det)

sen allt annat som hr till proviron, hcg novla osv

Lter som du har hittat "din grej" nu=)..bra d ju!..mitt para kommer frhoppningsvis i framtiden..men tills dess har ja ju testo & anavar att trixa me
Citera
2006-01-27, 14:53
Bannlyst
Citat:
Lter som du har hittat "din grej" nu=)..bra d ju!..mitt para kommer frhoppningsvis i framtiden..men tills dess har ja ju testo & anavar att trixa me

kommer rcka s bra som frsta ska du see
Citera
2006-01-27, 20:02
Medlem
ikhs avatar
problemet r de lngsiktiga skadorna som proviron, adex etc etc orsakar. Att blanda in anti-aromas i en kur, r riktigt dumt om man ser det ur en hlsosynpunkt.

/mvh Ikh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in