Ser ut att vara en bra dammsugare. Jag köpte en sådan billighetsdammsugare till min första lägenhet för några hundra. Enda nackdelen var att den kändes som en leksak och jag ville efter ett tag att dammsugaren skulle kännas som en riktig dammsugare.
Pga nya EU-regler så får inte konsumentdammsugare ha högre effekt än 900 watt. De flesta mindre dammsugare idag ligger på 700 watt och de lite större på 800-900 watt. Så även om du köper en dyrare dammsugare så har den ungefär samma effekt som biltemas billiga.
funderar också på nån sorts grovdammsugare.. vanliga brukar bli fulla med mynt, snus och pizzakanter i slangen som man får rensa hela tiden ..eller så brinner motorn upp
Pga nya EU-regler så får inte konsumentdammsugare ha högre effekt än 900 watt. De flesta mindre dammsugare idag ligger på 700 watt och de lite större på 800-900 watt. Så även om du köper en dyrare dammsugare så har den ungefär samma effekt som biltemas billiga.
haha wtf .. varför inte ? det verkar ju helt sjukt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!