• 1
  • 2
2018-03-22, 12:11
Medlem
Som det skrivs i rubriken så behöver jag hjälp med att hitta den bästa och stryktåligaste mobilen på marknaden just nu.

Det står mellan Dewalt MD501, Rundbo F1 eller en Cat S40. Eller finns det fler märken som lämpar sig som arbetstelefon?

Vilken av dessa hade ni valt och varför? Gå inte efter prislappen bara det kommer i andra hand. Det viktigaste är som sagt att den ska vara väldigt stryktålig och bra.
Citera
2018-03-22, 13:03
Medlem
Herre gud inte ett svar. Är jättetacksam om någon kan hjälpa mig att hitta en stryktålig telefon som är schysst i övrigt. Om just DU läser detta ta gärna lite tid att hjälpa mig eller länka till nåt bra test i nutid på svenska där man kan jämföra.
Citera
2018-03-22, 13:52
Medlem
dysterqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sykonylop
Som det skrivs i rubriken så behöver jag hjälp med att hitta den bästa och stryktåligaste mobilen på marknaden just nu.

Det står mellan Dewalt MD501, Rundbo F1 eller en Cat S40. Eller finns det fler märken som lämpar sig som arbetstelefon?

Vilken av dessa hade ni valt och varför? Gå inte efter prislappen bara det kommer i andra hand. Det viktigaste är som sagt att den ska vara väldigt stryktålig och bra.
SONIM
dyra men tåliga
Citera
2018-03-22, 13:55
Citat:
Ursprungligen postat av Sykonylop
Herre gud inte ett svar. Är jättetacksam om någon kan hjälpa mig att hitta en stryktålig telefon som är schysst i övrigt. Om just DU läser detta ta gärna lite tid att hjälpa mig eller länka till nåt bra test i nutid på svenska där man kan jämföra.

Varför gör inte du det själv?
Citera
2018-03-22, 15:16
Medlem
Jag letar själv också så klart men det mesta verkar vara för främmande språk.
Citera
2018-03-22, 15:27
Medlem
symbicorts avatar
Jag har en Runbo F1,har haft den i lite över ett år och är riktigt nöjd.
Har tapat den många gånger,tappat den i vatten,låg alltid framme när vi renoverade vilket ledde till att den låg i sågspån och fick målarfärg över sig.
Har den alltid i fickan när jag är och sågar i skogen vilket leder till att den badar i svett.

Batteriet är fortfarande bra och jag laddar den var tredje dag.
Den blir inte trög eller liknande även fast det är -25 grader ute och den ligger framme.
Citera
2018-03-22, 15:29
Medlem
Rundbo F1 plus verkar bra men dyr.
Citera
2018-03-22, 15:39
Medlem
Du får la köpa ett ordentligt case
https://m.ebay.com/itm/HEAVY-DUTY-SH...d=640666232486
Citera
2018-03-22, 15:40
Finns väll nyversion på Nokia 3310
Citera
2018-03-22, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av symbicort
Jag har en Runbo F1,har haft den i lite över ett år och är riktigt nöjd.
Har tapat den många gånger,tappat den i vatten,låg alltid framme när vi renoverade vilket ledde till att den låg i sågspån och fick målarfärg över sig.
Har den alltid i fickan när jag är och sågar i skogen vilket leder till att den badar i svett.

Batteriet är fortfarande bra och jag laddar den var tredje dag.
Den blir inte trög eller liknande även fast det är -25 grader ute och den ligger framme.

Tack för infon vet själv inte vad det är för skillnad på F1 eller F1 plus.
har en Cat s40 nu som är helt ok, taskig kamera och rätt seg på internet dock därför vill jag byta.
Citera
2018-03-22, 19:28
Medlem
[quote=iLikeGiraffes|63573592]Du får la köpa ett ordentligt case
https://m.ebay.com/itm/HEAVY-DUTY-SH...d=640666232486[/QUOT

Ja hade man haft Samsung så skulle det vara ett tänkvärt alternativ.
Citera
2018-03-22, 19:30
Medlem
-defekt-s avatar
kolla in doogee s60
Billig Kinalur men tålig! har egen erfarenhet!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in