2018-03-18, 12:53
Medlem
Hej!
Jag har satt in 500kr på en spelsida vid namn nyspins.com och då jag börjat lira så vann jag lite i taget. Jag spelade starburst med 10-20kr per spin som insats. Sedan gick jag över och spelade black jack och sedan tillbaka till starburst igen. När jag sedan såg att omsättningssystemet räknat ut att allt gick att ta ut så valde jag detta. Jag dkulle ha plockat ut 5500kr men jag noterade att de enbart skulle betala ut 5009kr. Och resten satt på mitt spelkonto och kunde EJ tas ut. Sedan ett par timmar senare meddelade dom att 51 spel gjorts med högre insats än deras regler gidkände och då skulle inget betalas ut till mig och dom raderade helt sonika de 5009kr jag trots allt vunnit. De 500kr som fanns kvar gick ju inte ta ut så den summan antog jag hade räknats fel. Nu ska jag varken få de 5009kr utbetalda och ej heller tillbaka på spelkontot för att jag ska omsätta dessa med rätt insats. Men då deras system godkänt och räknat fram allt så är det ju inte så att jag på något vis fuskat. Dom säger att dom inte kan sätta tillbaka min vindt och ej heller betala ut den summan som jag vunnit. Jag skrev att jag kan köpa att jag behöver omsätta det dom blivit fel men att sno mina cash även om jag ej uppnått uttag med mina medel på sajten är ju fan bedrägeri/stöld. Det är ju intw JAG som räknat ut omsättningssumman utsn de bet som blir fel räknas aldrig in på omsättningen utan den spenar man med tills nivån uppnåtts. Så vad ska man göra mer än att aldrig mer spela där givetvis. Vill anmäla detta på alla sätt jag kan för detta är fel av dom att göra.
Citera
2018-03-18, 12:57
Medlem
MrMadoffs avatar
Haha rätt åt dig, ut o jobba istället!

Måste ju kännas rätt skönt att det endast kostade dig 500 kr att inse vad spelbolagen är för själlösa monster?
Senast redigerad av MrMadoff 2018-03-18 kl. 13:07.
Citera
2018-03-18, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Haha rätt åt dig, ut o jobba istället!

Måste ju kännas rätt skönt att det endast kostade dig 500 kr att inse vad spelbolagen är för själlösa monster?

Lilla gubben jag har jobb och tjänar bra då knip igen eller ge mig svar dom rör tråden. Troll som dig ger jag inte ett skit för tyvärr. Posta i din egen tråd eller posta med svar som rör ämnen du svarar på ok?
Citera
2018-03-18, 14:00
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frasse78
Lilla gubben jag har jobb och tjänar bra då knip igen eller ge mig svar dom rör tråden. Troll som dig ger jag inte ett skit för tyvärr. Posta i din egen tråd eller posta med svar som rör ämnen du svarar på ok?

Vem tror du ska kunna hjälpa dig mot ett stort spelbolag som skriver sina egna lagar och regler som inte ens dom behöver följa? och om läget ändras så kan dom bara ändra reglerna.

Nej du, om det är någon som är ett troll här så är det du. Lär dig för helvete att skriva också, hört talas om meningsuppbyggnad? Jävla tratt.
Senast redigerad av MrMadoff 2018-03-18 kl. 14:04.
Citera
2018-03-18, 14:04
Medlem
När du körde blackjack hur mycket satsade du?
Du får max satsa 50 kr
Citera
2018-03-18, 14:18
Medlem
Det dyker upp trådar här hela tiden om just det här. Inte en enda gång har det dykt upp något tips som faktiskt leder till en lösning. När fan ska folk lära sig?

Bara att inse att spelbolagen är lurendrejare. Tror du de hade gjort som de gör om de inte kunde komma undan med det? Var glad att det bara kostade dig 500.
Senast redigerad av RulleRivare 2018-03-18 kl. 14:21.
Citera
2018-03-18, 14:53
Medlem
Jag kanske inte kommer vinna men vill göra allt jag kan för detta. Jag spelade för 10-20kr per spin på starburst och växlade över till blackjack då och då. Och när jag körde mer än 50kr så tar systemet dom snvänder sig av inte med detta i omsättningssumman man ska klara av för att kunna ta ut pengarna. Och så långt kan jag inte säga emot dom, men när dom inte betalar ut pengarna utan helt enkelt bara raderar pengarna från spelkontot och sen säger att jag vid 51 tillfällen bettat för högre belopp än 50kr och att det är därför jag inte får ut något. Jag kan tillägga att jag skulle omsätta 45ggr insättningen som var 500kr och som jag hade på kontot.

Iaf så skrev jag till dom att då får dom låta pengarna vara på spelkontot och att jag då skulle försöka omsätta de 51 rundorna jag bettat högre men dom vägrar. Och summan jag ville ta ut från början var 5500kr men bara 5009kr skulle först enligt de mail/sms jag fick betalas ut resten var ju kvar på mitt spelkonto. Men nu ska jag inte heller få denna summan vare sig utbetalt eller tillbaka på spelkontot. Detta är fan inte ok då de bet som inte är godkända ska göras om ju. Inte fan ska hela vinsten tas tillbaka för det var på starburst (med 10-20kr som bet) som jag gjorde min största vinst då jag fick en jävla massa bars på skärmen, alltså inte på black jack där de 51 bets dom inte godkände gjorts. Är allt klart eller ska jag förklara något.

Att jag spelade var för att jag fick freespins när jag reggade mig och då vann jag 1800kr exakt likadant som jag spelade nu. Och då var dessa bet godkända, använde samma bet med dom 500kr jag hade satt in när vinsten på 5500kr gjordes men då fick jag bara enligt sms ut 5009kr.

Jag anar att deras programvara är skit men att stjäla pengarna och säga att jag inte ens får försöka omsätta rätt är ju knappast mitt fel utan deras.

Det är helt okej att jag ska omsätta de 51 bet med högre insats igen då dessa ej godkänts men att ta alla vinster och då menar jag på starburst där iaf 5009kr ungefär gjorts också annulleras köper jag inte. Dessa är ju rätt och riktiga.....
Citera
2018-03-18, 14:55
Medlem
5009kr är enligt utbetalningshistoriken godkänt men denna summan bara annulleras och resterande till55009kr fanns ju kvar. Och denna kunde inte plockas ut heller utan omsättning........
Citera
2018-03-18, 15:04
Medlem
Är maxbet 50 kronor så kan du inte spela högre för att ev vinna stort och sen omsätta lågt när omsättningen räknas igen. Maxbet är just för att de ska skydda sig mot detta! Så om du brutit mot reglerna på ett medvetet sätt så får du dessvärre skylla dig själv. Har det blivit ett misstag från din sida, att man ser att du råkat trycka fel etc så löser de flesta bolag det smidigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in