Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 09:03
  #1
Medlem
Belavias avatar
Som vit heterosexuell man är man paria idag. Böglobbyn har verkligen varit effektiv. Bögeriet har liksom gnuggats in i varje por till den milda grad att man nästan smyger med sin läggning.

Att öppet visa sin kärlek och åtrå för sin kvinna implicerar närmast en undermedveten känsla av sexism och patriarkat.

Samma sak med detta ständiga tjat om white supremacism. Kampanjer med att ALLA vita män bär skuld för kolonialism, slavhandel och patriarkat urlakar energin på något sätt. (Särskilt som det var just vita som AVskaffade slaveriet)

Likadant med feminism som attackerar varje intention att vara en riktig man.

Invandring är kanska det bästa sättet att underminera all stolthet hos ett folk. Inte för att invandrare är sämre(det är som inte) men för att de utnyttjas av makteliten att bryta ner vår kultur genom vi uppmuntras att vara kritiska (normkritiska) till de åsikter, värderingar och moralsystem som vi har byggt upp för att känna gemenskap och samhörighet.

Allt är ju effektivt för att så en oro och förvirring hos ett folk och lösa upp en stats sammanhållning, styre och ekonomi.

Oavsett vilka som utgör makteliten, om det är judar, satan(om man är kristen), kapitalister, Bilderbergare eller bara allmänt makthungriga personer, jag låter det vara osagt.

Men vilka se nu är.. varför har de inte uppfunnit psyklobbyn? Det måste ju vara otroligt effektivt? Eller hur? När allt kommer omkring så är ju ens psyke det som är kärnan i vem man upplever sig som.

Jag har fel hudfärg, so what? Jag har fel kön, so what? Jag upplever mig som man, men det tydligen bara en social konstruktion. Jaja, alla de attackerna kan jag hantera, ni också förmodligen.

Men det bästa(sett från den globalistiska makteliten) vore ju att attackera friska psyken i befolkningen genom att hård-normalisera psykisk sjukdom liknande normaliseringen av transor och bögar genom den framgångsrika HBTQ-rörelsen. Att verkligen gnugga in, hylla och försvara psykiska handikap och vända det till något eftersträvansvärt.

När den kulturmarxistiska världseliten har varit så skicklig på att odla fram dekadensen i samhället, hur kan de ha missat att skapa en stark psyk-lobby? Och när får vi se den tror ni?

För kommunisterna är det normala onormalt och det onormala normalt. Sunt är osunt och vice versa. Det är så de jobbar, det är så når framgång. Gud förbjude den harmoniska kärnfamiljen.
__________________
Senast redigerad av Belavia 2018-03-18 kl. 09:06.
Citera
2018-03-19, 11:19
  #2
Medlem
Dumhetsmuseets avatar
Oavsett om tråden är ett skämt eller inte så förekommer det att det vänds på resonemanget. Neurotypical syndrome, dvs normala människors brister.
Citera
2018-03-19, 11:34
  #3
Medlem
Psyk- lobbyn har väl styrt länge i detta landet? Titta bara på massdiagnosticeringarna och då främst av pojkar, med ADHD och Asperger och gud vet vad.
Redan tidigt ska barn in i psyksvängen och har dem hamnat där så fortsätter det, det går aldrig att ta sig ur det där.
Jag fattar inte att ingen reagerar? Redan tidigt sjukförklarar man barn och lär dem att de inget kan och att det är fel på dem, man slår ut barn på löpande band och det har gjorts lika länge som feminismen styrt i Sverige.
Även flickor drabbas, men sett till kanske främst dessa påhittade neurologiska funktionsnedsättningarna ADHD och Asperger så sägs det vara vanligast bland pojkar.
Och ingen ser igenom det hela:-//
Innan ADHD hette det MBD, det var innan feminismen hade fått sitt fäste, men det var väl där det började, på 1970- talet.
Kvinnans frigörelse skapar nödvändiga verktyg för att eliminera barns normala behov.
Citera
2018-03-19, 11:51
  #4
Medlem
Den förhärskande maktstrukturens alla representanter (De goda krafterna), vänsterextremister och rasifierade aktivister, oförvägna separatister och särintressenter bland invällarna, är iallafall snabba med att sjukförklara minsta kritiker av globalismen, massinvandring och vit självutplåning: "xenofobi", "islamofobi", "homofobi"...

Karl-Olov Arnstberg - PK-samhället (2017):

Citat:
Inversion: Hur fungerar inversionen? Enkelt: Om män spontant tenderar till att bli ledare så måste politiken favorisera kvinnor. Om kvinnor naturligt tar hand om barnen, så måste politiken tvinga männen att vara med barnen. Det är därför en tredje "pappamånad" är ett viktigt mål i svensk politik. Om människor är naturligt heterosexuella så måste det allokerande systemet sätta alla utom de heterosexuella i första rummet. Om en särskild grupp härskar och en annan är underordnad så inverteras hierarkin av de politiskt korrekta. Minoriteter har företräde framför majoriteten. Inversionen är det instrument som ska producera rättvisa. Om och hur det fungerar? Se dig omkring.
Citera
2018-03-19, 11:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Kampanjer med att ALLA vita män bär skuld för kolonialism, slavhandel och patriarkat urlakar energin på något sätt. (Särskilt som det var just vita som AVskaffade slaveriet)
Mainstreammedierna glömmer gärna bort att rapportera om exproprieringen av de vita boernas land, och mordet på dem, i Sydafrika. Lovligt byte.
Citera
2018-03-19, 12:07
  #6
Medlem
Efter att ha observerat många starka röster och opinionsbildare är jag inte helt övertygad om att psyk-lobbyn är något som uteslutits ur verktygslådan för politiska redskap.
Citera
2019-03-31, 14:46
  #7
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
Efter att ha observerat många starka röster och opinionsbildare är jag inte helt övertygad om att psyk-lobbyn är något som uteslutits ur verktygslådan för politiska redskap.

Nä iofs, du har nog rätt! Verkar som de har gjort sitt arbete inom det området också. Allt enligt Frankfurtskol-modellen..
Citera
2019-03-31, 14:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Oavsett vilka som utgör makteliten, om det är judar, satan(om man är kristen), kapitalister, Bilderbergare eller bara allmänt makthungriga personer, jag låter det vara osagt.
Jag tycker du ringade in det ganska bra, för att vara osagt.
Citera
2019-03-31, 15:04
  #9
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinuski
Jag tycker du ringade in det ganska bra, för att vara osagt.

Haha, kunde ha formulerat mig lite mer stringent. Blir ofta lite onödigt ordbajs när jag försöker formulera en fundering.
Citera
2019-03-31, 19:40
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Nä iofs, du har nog rätt! Verkar som de har gjort sitt arbete inom det området också. Allt enligt Frankfurtskol-modellen..

Jepp, de verkar tävla om vem som är duktigast i klassen.

Trott att det rört sig om ett sätt att behålla makten genom kappvänderi, men tyvärr så tror de nog blint på det de säger (tills de känner något annat). Men metoderna som används verkar bestå.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback