2018-03-18, 09:00
Medlem
Hej!

Har idag en Xperia Xz, som jag är väldigt nöjd med men nu har jag bytt jobb och vägrar springa runt med två telefoner! Helst inte dyrare än 5000 då jag ogärna lägger ut extra pengar utan då står företaget för hela kalaset.

Det enda som jag stört mig på med XZn är att den är lite stor, skulle gärna ha en mindre telefon och gärna ännu bättre eller lik värdig!

Kravspec:
Bra kamera
Bra batteritid
Dual-sim

Telefonerna jag kollat på som kännts intressanta men är i största laget men har Dual-sim är:

Huawei Honor 9 och P10, dålig batteritid?
Sony Xperia Xa2, snåla speciellt inuti?

Varför har alla telefoner blivit så jävla stora... 😇
Citera
2018-03-22, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseD
Har idag en Xperia Xz, som jag är väldigt nöjd med men nu har jag bytt jobb och vägrar springa runt med två telefoner! Helst inte dyrare än 5000 då jag ogärna lägger ut extra pengar utan då står företaget för hela kalaset.

Samsungs A-serie är ju strippade S-serien, och många av dem har Dual-SIM och ligger runt SEK2-3k.
Citera
2018-03-22, 18:05
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Samsungs A-serie är ju strippade S-serien, och många av dem har Dual-SIM och ligger runt SEK2-3k.

Såg idag att ElGiganten denna vecka säljer en Sony XA2 med 5,2" skärm och Dual-SIM för bara 3.490:-, kanonpris för den!
Citera
2018-03-23, 06:32
Medlem
Jo, kikade mycket på XA2, det som dock gjorde att de föll bort vara tåligheten mot fukt, annars var den klockren till pris.

Bestämde mig dock för Xz2 compact! Tack för dina tips @Ibl!

-IP Klassningen
-Storleken

Var det som vägde över! Blir spännande 6 april då den kommer.
Citera
2018-05-18, 18:29
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Hej!

Det enda som jag stört mig på med XZn är att den är lite stor, skulle gärna ha en mindre telefon och gärna ännu bättre eller lik värdig!

Kravspec:
Bra kamera
Bra batteritid
Dual-sim

Telefonerna jag kollat på som kännts intressanta men är i största laget men har Dual-sim är:

Huawei Honor 9 och P10, dålig batteritid?
Sony Xperia Xa2, snåla speciellt inuti?

Varför har alla telefoner blivit så jävla stora... 😇

Storlek, Enligt tjej på telefonbutik var det för folk såg film och serier på telefon..
Som om inte TVn slår telefon, där.
Citera
2018-06-22, 14:33
Medlem
Noble-Joes avatar
Samsung galaxy S9 ska enligt en kille ha plats för två SIM-kort
ena i sim-korthållaren andra där du stoppar minnet, stämmer det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in