Efter att ha sett denna bildserie, så börjar iaf jag undra...
Kan det vara så att herr Cruise o fröken Holmes hittat på graviditeten,
för att sedan adoptera?
Skulle ju vara otroligt roligt om så var fallet.
Efter att ha sett denna bildserie, så börjar iaf jag undra...
Kan det vara så att herr Cruise o fröken Holmes hittat på graviditeten,
för att sedan adoptera?
Skulle ju vara otroligt roligt om så var fallet.
Tja. Nu har jag i och för sig aldrig varit gravid, men... Är det inte som så att graviditetsmagar växer rätt lite, efter den första påtagliga hormonuppsvullnaden, för att sedan dra iväg i storlek igen under de allra sista månaderna av graviditeten?
Bara en teori som kanske gäller Katie.
Något konstigt med deras "kärleksförhållande" verkar det ju vara ändå, hur som helst.
alla graviditeter är olika
jag ska snart få mitt andra barn och med den första så var mamman liten fram till månad 7-8.
Men med den som kommer i april så är hon jättestor redan nu och har varit i någon månad.
Jag har faktiskt funderat över detta....första bilden som kom ut den när hon har silkigt blått linne på sig, där ser hon ju ut att vara i 5 e månaden, med utstickande navel vilket inte är så jätte vanligt om man är i början av sin graviditet...eftersom det har varit allmänt känt att Tom Cruise har haft svårt att få egna barn....mysko är det i allafall.....
Det ser helt klart lite mysko ut det där. Men det är också olika kläder och man kan heller inte vara helt säker på när bilderna faktiskt är tagna. När ska de ha barnet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!