• 1
  • 2
2018-03-16, 06:45
Medlem
SecretQs avatar
"Polis och ambulans kallades dit och han fördes till sjukhus. Mannens tillstånd är allvarligt men" SVT Nyheter

Någon som vet nåt mer?
Citera
2018-03-16, 07:12
Medlem
Klappars avatar
http://www.magazin24.se/hallstahamma...v5OOXNUT3hF1A/
Citat:
Det var vid 02.30-tiden under natten mot fredagen som en 18-årig man hittades blödande utomhus i de centrala delarna av Hallstahammar.

Citat:
Polisen kunde under natten gripa tre personer, skäligen misstänkta för brottet. De är förda till polishuset i Västerås för förhör och åklagarkontakt.

Troligen nysvenskar.
Citera
2018-03-16, 07:28
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar

Troligen nysvenskar.

Undrade om någon visste nåt, inte vad den trodde. Då skulle jag också spekulera om massor.
Citera
2018-03-16, 07:52
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar

Troligen nysvenskar.
varför tror du det? vild gissning bara?
Citera
2018-03-16, 08:24
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Antagligen tror han det för att i 9 av 10 gg i sådana här trådar så är det invandrare iblandade. Behöver man knappast ”gissa vilt” för. Räcker med lite verklighetsuppfattning och läsande här så förstår nog även du det.
Senast redigerad av Sulacos 2018-03-16 kl. 08:28.
Citera
2018-03-16, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Antagligen tror han det för att i 9 av 10 gg i sådana här trådar så är det invandrare iblandade. Behöver man knappast ”gissa vilt” för. Räcker med lite verklighetsuppfattning och läsande här så förstår nog även du det.

Ja statistiken talar sitt tydliga språk.
Enligt vittnen fattade polisen misstanke mot två personer i en mörk bil som försvann i hög fart.
Inga svenska volvoraggare som blivit osams alltså utan en uppgörelse i narkotikavärlden och för dessa utländska narkotikahanterare är det svart Audi eller BMW som gäller.
Citera
2018-03-16, 09:10
Medlem
Vem är den knivhugge?
Citera
2018-03-16, 13:31
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banangurkazz
Vilka brukar i grupp kniva personer mitt i natten när det är 15 minus? Jehovas vittnen?
Citera
2018-03-16, 14:13
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Tydligen inte. Här spekulerar vi bara. Råkar ju vara ett sånt forum detta. Och jag lägger alla mina besparingar på invandrare. No doubt! Oddset är väl sisådär nere på 1.01 vid vinst.
Nej, här spekulerar vi inte alls bara. Tydligen så har vi också vadslagning inom ämnet "Aktuella brott och kriminalfall". Please, kom med något matnyttigt nu eller fakta om vad som hänt och sluta tala om hur detta forum råkar vara.
Citera
2018-03-16, 14:26
Medlem
Banangurkazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Vilka brukar i grupp kniva personer mitt i natten när det är 15 minus? Jehovas vittnen?
De kanske hade blivit oense om vem som skulle hålla i nattvarden och så spårade det ur?
Citera
2018-03-16, 14:48
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Tydligen räcker inte dina 12 år för att du ska veta hur man åstadkommer en trådstart i forumet.

Det blir även lite komiskt när du tror att du kan diktera vad andra ska skriva och inte skriva:
Jag ville veta om någon kände till om vad som hade hänt, inte vad någon tror. Vad är det som är så svårt att förstå?
Citera
2018-03-16, 15:07
Medlem
Vänta då. Borgarpressen är tysta i det längsta vad gäller fakta kan du själv se. Då vet vi redan mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in