Citat:
Ursprungligen postat av
Inmymind777
Avundsjukan lyser klart och tydligt.
Varför skulle jag inte kunna sälja 20 kilo hasch i månaden? 10000 vinst per kilo. Tex...
Det är Mycket enkelt om man har stadiga kunder. Det är inte svårt eller jobbigt.
Vilket pris vinner jag på att knäppa ett kort på pengar och en tidning? Ditt pris? Får jag en pokal?
Vet inte varför det känns så långt borta för dig. Jag känner kanske 100 i Sverige som säljer kilon i Sverige!
Jag vet att vissa tjänar dom pengarna, jag tror inte på att det är vanligt, jag tror heller inte att du gör det. Varför skulle du behöva vinna någonting, det är en diskussion, om inte diskussionen har något egenvärde varför deltar du överhuvudtaget?
Som det är nu finns det ingenting annat än anekdotisk bevisföring i tråden så TS fråga kommer inte få något svar om vi inte väljer att ta dig på orden men det har jag redan klargjort flera gånger att jag inte tänker göra. Jag är beredd att backa om jag får något mer konkret än en anonym internetanvändares hedersord. Ett sådant hedersord är nämligen värt ungefär lika mycket som det som hamnar i min toalett efter morgonkaffet.
Avundsjuk? Nej, även om droghandlares levnadsstandard är tio gånger högre än vad jag ger dom cred för så är det inte värt att bli skjuten för, inte värt att hamna i fängelset för. Har man IQ över 100 kan man gå i skolan och få en tillräckligt hög levnadsstandard den vägen.