Ganska bra. Har en 4a. Dock hyresrätt. Hyran ligger på runt 6.5lax i månaden.
Knarkar i stort sett det jag kommer över. Mest stimulanter. Hash/gräs . eller Benzo. Men i enstaka fall opiater/alkohol. Men det är sällan.
Stimulanter och röka är det som används mest. ofta är det dock rc droger.
Ett par gånger per år blir det dock även hallucinogener. Spenderar mest min tid på datorspel och dylikt. Därför stimulanter ligger på tapeten . Ökad fokus och håller mig vaken längre, passar bra till spel.
Bor i en medel stor stad med runt 90k invånare. Becknar i bland på fritiden osv. Singel. Kanske drar in runt 15-20lax i månaden som jag sitter med på fickan. Resten betalar socialen/staten
Har det ganska gött helt enkelt. Och så har det sätt ut i 10år nu.
Söker riktiga jobb självklart men det är svårt och få med mitt brottsregister sen flera år tillbaka.
Skulle självklart ta ett legit jobb om man nu fick det iaf.
Föräldrarna vet om mitt droganvänande iaf. Och dom tycker det är okej. Jag gör så gott jag kan , saknar bra utbildning. Så socialen är lr beckna dom enda alternativen för att ha ett okej liv. Så länge man inte vill knega på donken då, men så långt ned sjunker jag inte. Då tar jag hellre saken i egna händer och tjänar egna pengar olagligt/svart.
Är inte direkt beroende av något. Men jag använder dom flesta droger. Kan i stort sätt vara utan droger i flera dagar utan bekymmer. Men visst, jag använder droger ofta.
I sort sätt så har mitt liv sätt ut så sen 15års åldern. Är numera 26år gammal. Alla pengar jag tjänat i mitt liv har kommit från gatan. Becknat hash eller benzo/kokain/Extacy/amfetamin alla år. Det kunde vara mkt värre iaf.
Just nu är jag ute efter legit arbete då jag känner att det får vara nog med att ränna runt och beckna. Det finns ingen framtid i det . Speciellt inte när åren tickar på och man börjar bli äldre. Man har haft det ganska bra dom åren som det vart så iaf.
Men man får aldrig någon direkt "ro" i själen av att leva som jag levt.
Man vet aldrig när snuten hälsar på. Eller när någon annan vill en illa. Och det är det som iaf fått mig att börja tänka om över min livssituation. Har tidigare jobbat inom byggbranchen eller fastigheter.
Har många vänner som har vanliga liv, men jag har kört mitt eget race. Ångrar inte direkt något jag gjort i livet. Fängelse har jag iaf sluppit undan mina 10-11år som langare.
Är staffad 3 gånger under mina 11år som bandit. 2 gånger rör det sig om ringa brott. 3 dje gången narkotika brott av normal graden för cannabis odling. Sitter numera med 2 års vilkorlig dom.
Alltid städat och rent hemma hos mig iaf. Umgås heller inte med den typiska pundaren. Dom flesta jag har kontakt med är nykterister eller dricker bara alkohol.
Dom flesta som känner mig vet nog inte ens om hur jag levt eller vad jag använder för droger.
Har en hund som jag lever med nuvarande som heter clyde efter "bonnie and clyde" hehe. en 1 år gammal rottweiler. Min bästa vän i dagsläget. Läser mkt kemi och politik på min fritid.
Är utbiladad i programmering i c++ och flash. Från gymnasiet.