Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-11, 21:42
  #13
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Vilket otroligt fint och ambitiöst svar.

Var hade du åkt?

Oj, 8-900 är lite mer än jag ville natta för, men man får visst en hel takvåning?
Citera
2018-03-12, 18:20
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Oj, 8-900 är lite mer än jag ville natta för, men man får visst en hel takvåning?
Vet inte om 8-900 är ett svar på mitt/mina svar ? Mitt första svar var Rhodos och det kosta ca 1400 inklusive flyg, hotell , mat och alkohol för 4 dagar .

Det andra alternativet till eilat och värme upp till 24 grader , även denna resa var 4 dagar lång . Och denna resa kosta ca 1000 kr inklusive flyg och hotell , däremot ingen mat eller alkohol .

Av dom alternativen hade jag valt det första , fundera på att boka den när den kosta 240 kr mindre men hann inte .

Om jag åker till eilat så vill jag göra det över längre tid så jag hinner åka till Jordanien en vända .
Citera
2018-03-19, 10:46
  #15
Medlem
WhaleMales avatar
Var skulle man kunna åka billigt där det är ok väder. Måste inte vara jättevarmt, men soligt så man får lite d-vitamin och färg. Någonstans där man kan vandra i berg. Tänkte försöka bli av med några kilo också. :P
Citera
2018-03-20, 12:30
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Var skulle man kunna åka billigt där det är ok väder. Måste inte vara jättevarmt, men soligt så man får lite d-vitamin och färg. Någonstans där man kan vandra i berg. Tänkte försöka bli av med några kilo också. :P

Säger fortfarande Kanarieöarna. Teneriffa eller Gran Canaria. Möjligen La Gomera.
Men på dom två först nämnda får du mycket sol/värme och det finns gott om berg att bestiga
Citera
2018-03-20, 12:51
  #17
Medlem
Floridasidans avatar
Forex Solindex visar just vad en soltimme kostar på olika platser

https://www.forex.se/Valuta/Semesterindex/Solindex/

Åk till Puerto de la Cruz på Teneriffa, härligt ställe att slappa på, antingen vi stranden eller de enorma havsvattenpoolerna, mycket vackrare, trevligare och boendet liksom det mesta annat är också genomgående billigare än på de rena charterorterna på södra sidan.
Citera
2018-03-21, 10:33
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floridasidan
Forex Solindex visar just vad en soltimme kostar på olika platser

https://www.forex.se/Valuta/Semesterindex/Solindex/

Åk till Puerto de la Cruz på Teneriffa, härligt ställe att slappa på, antingen vi stranden eller de enorma havsvattenpoolerna, mycket vackrare, trevligare och boendet liksom det mesta annat är också genomgående billigare än på de rena charterorterna på södra sidan.

Lustigt att du nämnde just den staden. Jag flyttar dit i oktober
Citera
2018-03-21, 10:39
  #19
Medlem
Floridasidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Lustigt att du nämnde just den staden. Jag flyttar dit i oktober

Härligt! Vi funderar på att göra det samma så småningom
Citera
2018-03-21, 10:52
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floridasidan
Härligt! Vi funderar på att göra det samma så småningom

Jaså? Kung!
Verkar vara fler och fler svenskar som väljer Puerto framför Los Cristianos och alla andra städer på södra sidan. Jag älskar Puerto de la Cruz. Skulle dock helst vilja bo upp i La Paz, men det är lite dyrare där. Får se vad som händer i framtiden
Citera
2018-03-21, 10:57
  #21
Medlem
Floridasidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Jaså? Kung!
Verkar vara fler och fler svenskar som väljer Puerto framför Los Cristianos och alla andra städer på södra sidan. Jag älskar Puerto de la Cruz. Skulle dock helst vilja bo upp i La Paz, men det är lite dyrare där. Får se vad som händer i framtiden

Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2924078

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback