Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-07, 01:46
  #13
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Barnolja alltså!! Vad är det som gör det så skönt? Alltså är det tekniken eller vet att det kan vara skönt att runka ollonet med olja men du menar att orgasmen blir skönare av oljan också?

Skippa barnoljan.
Tigerbalsam är det som gäller. Inget slår en stor klick tigherbalam som maseras in i hela lemmen.
Citera
2018-03-07, 01:56
  #14
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Skippa barnoljan.
Tigerbalsam är det som gäller. Inget slår en stor klick tigherbalam som maseras in i hela lemmen.

Jag antar att man petar in en klick i rumphålet också för en "extra skjuts" i upplevelsen?
Citera
2018-03-07, 01:59
  #15
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag antar att man petar in en klick i rumphålet också för en "extra skjuts" i upplevelsen?

Japp.
Hör att du är njutare som besitter alla beprövade trix.
Citera
2018-03-07, 19:54
  #16
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Seriöst vem runkar i nio timmar 😂 Men om du är seriös menar du kanske att det är tiden du runkar innan du låter dig komma som är framgången eller?
Trådens ämne är att framkalla en maxad orgasm. Genom att ge det tid blir det en skönare orgasm till slut. Min gumma började suga och dra i mig runt kl 15, blev några avbrott pga telefonsamtal till mig etc, kl 18 tömde jag och vrålade av njutning.
Citera
2018-03-08, 18:55
  #17
Medlem
Dåligt med förslag 😀 Är det så att ingen bryr sig om att maxa njutningen under stunden med fröken höger eller är det ingen som vågar vara seriös och berätta?
Citera
2018-03-09, 04:51
  #18
Medlem
RedRocs avatar
Införskaffa en vibrerande buttplug! Att stimulera prostatan medför kraftfullare orgasm och sats, hur skönt som helst!
Citera
2018-03-09, 07:29
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedRoc
Införskaffa en vibrerande buttplug! Att stimulera prostatan medför kraftfullare orgasm och sats, hur skönt som helst!

Har testat att stimulera prostatan. Riktigt speciell känslan. Har försökt att komma enbart med den stimuleringen men det går inte. Måste runka också.

Har ni provat att edga? Alltså runka stanna precis innan man kommer, pausa och börja om direkt. Repetera så många gånger man klarar av eller i alla fall minst fem gånger och sen låta orgasmen komma? Vad tycker ni och erfarenheter att göra det? Hålla sig på gränsen till att komma får min kropp att bli varm och typ skaka när jag väl kommer.
Citera
2018-03-09, 13:05
  #20
Medlem
Ett eller två fingrar i rumpan medans du runkar är skönt.
Citera
2018-03-09, 23:45
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrlaxen
Dåligt med förslag 😀 Är det så att ingen bryr sig om att maxa njutningen under stunden med fröken höger eller är det ingen som vågar vara seriös och berätta?
Jag saknar egen utrustning för att runka, men eftersom jag har fri tillgång till mannens och gillar att använda den så skriver jag vad som verkar maxa hans njutning.

Jag använder händerna och varm olivolja tillsammans med ett tenga ägg, brösten, mun och tunga, och tar hand om kuk, pung och mellangård länge och retsamt. Tar honom precis till gränsen för sprut flera gånger och bygger upp kåtheten rejält innan jag låter honom spruta.
Citera
2021-02-12, 14:50
  #22
Medlem
Någon som vågar och bjuder på att dela med sig av sina tips för att få den bästa skönaste runkorgasmen?

Tänker detta är en motpol till nofap 2021.

Visa bild och video hur ni gör är också Nice. Yes jag är bög!! Så är det avklarat. 😁
Citera
2021-02-16, 17:48
  #23
Medlem
Verkar som folk är blyga att dela med sig.

Att ingen är intresserad tror jag inte på.
Vi killar runkar för det mesta pga det är så in i satans skönt, bästa leksaken sen första gången vi kom.

Så jag frågar istället!

Jag spänner mig när jag runkar, framförallt oc muskeln. Alltså porten till Kvarsebo kyrka och muskel runt om kring.
Kommer på det och slappnar av men håller bara en liten stund så spänner jag igen. Det sker omedvetet. Är det så för någon mer? Är det naturligt eller är det pga av att jag hammarrunkar allt för ofta för att kunna komma?

Och till sist...
Spänna eller försöka hålla emot och slappna av när satsen orgasmen börjar närma sig?
Citera
2021-02-16, 19:57
  #24
Medlem
Edgar alla killar instinktivt och självlärt från början av runk-karriären?

Trodde mer att det är ett val och teknik som bara få använder.

Snackat med polare och blev förvånad över att så många gjorde det men visste inte att det har ett namn.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback