• 1
  • 2
2018-03-05, 05:38
Medlem
WykkedWitchs avatar
Supercoachen Mårten Nylen har väl varit kicker och sparkat ner folk på stan när han var tonåring.
Ärt ganska säker på att jag såg honom leverera en mobilstöld en gång på en plats där det var fuktigt mörkt ock kallt - men det kanske inte var han.

Allt skvaller om Mårten Nylen är välkommet !
Citera
2018-03-05, 05:53
Medlem
WykkedWitchs avatar
Det är alltså den har snubben vi snackar om: http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&...ROmAss4_HxBzAX
Citera
2018-05-07, 00:58
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Det är alltså den har snubben vi snackar om: http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&...ROmAss4_HxBzAX

Mårten är mkt duktig i Taekwondo och har i fornstora dar använt sina skills för att misshandla folk på stan, ja.
Rån, inbrott etc stod på agendan. Inte många Svennar framför Nyhetsmorgon eller Biggest Loser som i sin vildaste fantasi kan tänka sig detta när de beskådar denna svärmorsdröm.
Citera
2018-05-07, 09:22
Medlem
Man får ordentliga narcissist-vibbar när man läser sånt här på hans hemsida: "Frågor till Mårten – har du en fråga till Mårten så går det bra att höra av dig här! Lägg märke till att Mårten får många frågor och försöker svara snarast möjligt."

Men jaja, det kanske är en bra snubbe, trots skevt förflutet.
Citera
2018-05-18, 22:19
Medlem
Fjelltrone666s avatar
Jo de stämmer Mårten var en riktig buse i Karlshamn under 90-talet. Jag själv var också i de kretsarna så jag stötte på honom några gånger. Jag såg han sänka en kille på stan en gång, en riktig jävla galning som var dubbelt så stor som Mårten. Men det finns ju alltid en andra chans för oss som blåser bort livet tidigare. Vissa väljer rätt väg
Citera
2021-12-02, 01:18
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjelltrone666
Jo de stämmer Mårten var en riktig buse i Karlshamn under 90-talet. Jag själv var också i de kretsarna så jag stötte på honom några gånger. Jag såg han sänka en kille på stan en gång, en riktig jävla galning som var dubbelt så stor som Mårten. Men det finns ju alltid en andra chans för oss som blåser bort livet tidigare. Vissa väljer rätt väg
Vet du om det var taekwondo han tränade på 90-talet.
Hur som helst är han beundransvärd. Slåss till sista blodsdroppen och hans motto idag:
Livet handlar inte om att hitta sig själv. Det handlar om att skapa sig själv.
Han har varit livvakt bla åt 50 cent.
Citera
2021-12-02, 01:28
Medlem
mjukmjukares avatar
I denna delen ”Kändisskvaller” … vad är Mårten Nylens officiellt största framgång?

Citera
2021-12-02, 14:03
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
I denna delen ”Kändisskvaller” … vad är Mårten Nylens officiellt största framgång?

Han har flera, svårt att se vilken som är ” den största”. Mårten Nylén har varit Will Smiths pt och 50cents privata bodyguard.
Citera
2022-06-15, 09:33
Medlem
Fjelltrone666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Vet du om det var taekwondo han tränade på 90-talet.
Hur som helst är han beundransvärd. Slåss till sista blodsdroppen och hans motto idag:
Livet handlar inte om att hitta sig själv. Det handlar om att skapa sig själv.
Han har varit livvakt bla åt 50 cent.

Ja jag tror det var Taekwondo, vi andra tränade thaiboxning. Ja han gick på personer som var 2 gånger så stora som han själv och som var livsfarliga, men det löste han lätt redan vid den åldern.
Citera
2023-04-07, 19:38
Medlem
Är Mårten gay?
Citera
2023-08-25, 17:30
Medlem
Okej, det här handlar inte om att han är en buse men känns onödigt att skapa en ny tråd...hur jävla mycket får Mårten betalt av Aftonbladet för att få synas på deras hemsida 24/7 365 dagar om året?

Det går inte att skrolla nerför deras sida en enda gång utan att hans jävla nylle är där med texten "TRÄNA MED MÅRTEN NYLÉN" eller liknande...vad i helvete är det som pågår
Citera
2023-08-25, 19:20
Medlem
Isnatts avatar
Är han adopterad? Varifrån i så fall?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto