2018-03-04, 23:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Jag har aldrig tagit till våld när jag har gått mellan bråk och när folk har betett sig jäkligt illa. Jag styrs av instinkten så just i den stunden så har jag ingen rädsla, skulle nån trycka en pistol mot mig då så hade jag nog bara blivit arg. Och då är jag en kvinna.
Om folk som är av det räddare slaget iaf hade kunnat ropa i tunnelbanetåget "nu går vi ihop och sätter stopp för honom" och flertalet personer skulle konfrontera honom så hade han förmodligen tänkt till nästa gång han blir arg på en tant.

Människor i det här landet måste sluta vara så fega, dom kommer att ta över annars.
Kudos till dig, absolut men alla är inte så impulsiva, bland annat för att det är dåligt för den personliga överlevnaden, samt att människan i grund och botten är en egoist. Sen ser det ju ut att vara filmat under dagstid då dom allra flesta som hade kunnat tänka sig gå emellan befinner sig på jobbet och liknande.
Citera
2018-03-04, 23:51
Medlem
MrLevaLivets avatar
Usel film, man ser inte vad som hänt innan, så helt meningslöst. Killen ser inte precis thrasig ut. Har han varit trevlig och frågat om han får sitta och får ett idiot eller rasistsvar så är det väl OK med lite plastglasbankande.

Well skulle inte förvånat mig iaf. Däremot hade jag nog kläckt ur mig "mogen kommentar" eller något liknande halvprydligt till tanten.

Förresten, ett möjligt scenario är att han har badat i after shave och tanten kommenterat att han luktar för starkt (allergisk/överkänslighet) och han har gått bananas.
Isåfall är killen en okontrollerad idiot.
Citera
2018-03-04, 23:59
Bannlyst
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM

Varför filmas bara just det där. Hade varit intressant att se vad som händer innan?

Synd jag inte satt i samma vagn. Då hade jag kastat ut han vid nästa stopp.
Citera
2018-03-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Usel film, man ser inte vad som hänt innan, så helt meningslöst. Killen ser inte precis thrasig ut. Har han varit trevlig och frågat om han får sitta och får ett idiot eller rasistsvar så är det väl OK med lite plastglasbankande.

Well skulle inte förvånat mig iaf. Däremot hade jag nog kläckt ur mig "mogen kommentar" eller något liknande halvprydligt till tanten.

Förresten, ett möjligt scenario är att han har badat i after shave och tanten kommenterat att han luktar för starkt (allergisk/överkänslighet) och han har gått bananas.

har du aldrig varit på tunnelbanan? man frågar inte om man får sätta sig bredvid någon ffs
låter som du försöker hitta på ursäkter för att försvara den här idioten, sorgligt egentligen.
Citera
2018-03-05, 00:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet

Citat:
Ursprungligen postat av zauru
har du aldrig varit på tunnelbanan? man frågar inte om man får sätta sig bredvid någon ffs
låter som du försöker hitta på ursäkter för att försvara den här idioten, sorgligt egentligen.
Vidare så är det ändå inte okej att bete sig så, även om tanten kanske hade varit grovt rasistisk. Det är liksom inte så vi beter oss i det här landet.

Enda gången man säger till folk på tunnelbanan är om dom har saker på sätet. En tom plats sätter man sig på och så är det bra med det.
Citera
2018-03-05, 00:16
Medlem
Citat:
Ja jag kan hålla med dig i att dom har låg iq och dålig impulskontroll, dom löser allting med våld. Dom är uppvuxna så och det finns väl i deras inavlade gener.

Men för att få stopp på sånt agerande som skitskallen i videon gör mot tanten så måste folk i det här landet sätta stopp för det.
Samt att SD måste få makten för att kunna stoppa vansinnet som sker.

Framförallt så ska vi inte ha en regering som präntar in i huvudet på invandrare att vita är rasister och att invandrarna är utsatta för de vitas förtryck och förakt och att det är det som är anledningen till att de bor i ghetton och inte får arbete. Invandrarnas främste fiende här i landet är inte missbelåtna pensionärer utan "våra" politiker som förstört deras hemländer och lurat hit dem till ett land som dem inte har någon framtid i.
Citera
2018-03-05, 00:19
Medlem
Hoppas tanten lärt sig någonting nu. Vilken ohyfs och idioti att tro att man äger ensamrätt till flera sittplatser.
Citera
2018-03-05, 00:25
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zauru

Jodå, det har jag i åratals och håller med, jag skulle heller aldrig fråga någon.

Men om vi då antar att ingen har sagt någonting och att han bara börjar banka på plastglaset är han såklart en psycho idiot som behöver överväga sitt handlande under gallerförvar.

Citat "sorgligt egentligen"
Skulle inte tro det. Jag menar att det är en frisk fläkt om en bitter rasist-sur-tant får en reality check. Men detta enligt dig är ju omöjligt så då är enda slutsatsen att han är en psycho idiot.
Citera
2018-03-05, 00:28
Medlem
Jag tror att ett raggargäng är inblandat, nej men skämt åsido så är det svårt att bedöma när man inte har all bakgrundsfakta.

Om det nu stämmer att tanten har sagt att han "luktar illa" så är det helt klart en mycket otrevlig och socialt handikappad sak att säga.

Sen beter han sig som en riktig jävla lågpannad jubelidiot, säger inte emot det, menar bara att det faktiskt kan finnas nån anledning eller bakgrund till agerandet.
Citera
2018-03-05, 00:33
Medlem
MrLevaLivets avatar
TS, är det möjligt att gå till botten med vad som hände innan videon? Var du med från början när videon lades ut, stod det någonting?
Citera
2018-03-05, 00:34
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Jag hade klippt honom direkt över näskammen utan några som helst betänkligheter. Synd att samhället består av mestadels pussies som inte ens törs säga ifrån.

Blir äcklad av både idioten och alla runtomkring.
Där har du fel. Flashback är ju fullt av hårdingar som vågar säga ifrån. Är säker på att de flesta skulle ingripa fysiskt om de nu råkade befinna sig någon annanstans än bakom det trygga tangentbordet.
Citera
2018-03-05, 00:37
Medlem
MrWalross avatar
Han ser ju ut som en produkt av kulturmarxism, halv avlad svarting med vit ( förmodligen svensk ensamstående mor) , frånvarande fader och en genetisk cocktail av ilska , förvirrning och mindervärdekomplex.
Heja nya Sverige !

Ps . Sluta rasblanda mina kära flashbackare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in