2018-03-04, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadfasiken
Ser ut att vara en mulatt. Större chans att hans namn är Kevin och är utskiten av en svennehora.

det är bara avskum, inavlade patrask, de allra värsta äcklena som döper sina barn till Kevin. Lessen att jag inte svarade på en gång. Jag blev så skitnödig av händelsen att jag var tvungen att bajsa.
Citera
2018-03-04, 23:10
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Dom flesta har ju en självbevarelsedrift som är rätt stark och det är långt ifrån alla som är bekväma med att ta till våld hur som helst, jag själv bland annat. I just det här läget, om jag hade varit där, så hade jag dock förmodligen bett någon hålla mina glasögon. Givet vad vi har sett på klippet så är det långt ifrån ett acceptabelt beteende och snubben såg dessutom rätt tunn ut.

Jag har aldrig tagit till våld när jag har gått mellan bråk och när folk har betett sig jäkligt illa. Jag styrs av instinkten så just i den stunden så har jag ingen rädsla, skulle nån trycka en pistol mot mig då så hade jag nog bara blivit arg. Och då är jag en kvinna.
Om folk som är av det räddare slaget iaf hade kunnat ropa i tunnelbanetåget "nu går vi ihop och sätter stopp för honom" och flertalet personer skulle konfrontera honom så hade han förmodligen tänkt till nästa gång han blir arg på en tant.

Människor i det här landet måste sluta vara så fega, dom kommer att ta över annars.
Citera
2018-03-04, 23:15
Medlem
Facebook gör sitt bästa att ta bort den om den läggs upp tydligen. Om det är massanmälningar eller någon som arbetar för facebook är osäkert.
Citera
2018-03-04, 23:16
Medlem
BubbasBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Hemskt att tänka på det. Samtidigt så slog mig tanken att han och andra invandrare som håller på så här, beter sig så för att "vi" tillåter dom att göra det. Det gör mig precis lika upprörd att tänka på som att invandrare kommer hit och beter sig så.

”Vi” anser jag omfattar statsmakten med dess våldsmonopol. Det finns bara ett sätt att hantera den här typen av problem utan att själv bli lidande - rösta i september. Rösta på något som inte bidragit till den här destabiliseringen i samhället. Moderater och sossar går fetbort.

Själv ingriper jag aldrig i sådana situationer. I det här fallet kategoriserar jag den rödhåriga kvinnan som en gammal soc-tant, sannolikt ”med hjärtat till vänster”. Det där är ingen nationalist och därmed inget jag har något intresse av att försvara. Hon hade tur som fick hjälp ut, vem vet vad som hänt om de varit ensamma i tunnelbanevagnen. Reap what you sow.

/BubbasBoy
Citera
2018-03-04, 23:20
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scarlettstorm
Hemskt att tänka på det. Samtidigt så slog mig tanken att han och andra invandrare som håller på så här, beter sig så för att "vi" tillåter dom att göra det. Det gör mig precis lika upprörd att tänka på som att invandrare kommer hit och beter sig så.
Till viss mån. Orsaken för deras beteende kan förklaras av en kombination av låg IQ, dålig impulskontroll och gener associerade med våld och aggressivitet. Det är uppenbart att vi därför inte kan utforma lagar och samhällsstrukturer som tidigare. Utomeuropeiska invandrare svara bara till en stark pennalism.
Citera
2018-03-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Notera att detta är negerns agerande när han är i minoritet, hur tror ni att han kommer agera när han är i majoritet?

Måtte svensken få upp sina grindsamhällen och kollektivtrafiken kan man fan med glömma som vit/svensk!
Citera
2018-03-04, 23:22
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubbasBoy
”Vi” anser jag omfattar statsmakten med dess våldsmonopol. Det finns bara ett sätt att hantera den här typen av problem utan att själv bli lidande - rösta i september. Rösta på något som inte bidragit till den här destabiliseringen i samhället. Moderater och sossar går fetbort.

Själv ingriper jag aldrig i sådana situationer. I det här fallet kategoriserar jag den rödhåriga kvinnan som en gammal soc-tant, sannolikt ”med hjärtat till vänster”. Det där är ingen nationalist och därmed inget jag har något intresse av att försvara. Hon hade tur som fick hjälp ut, vem vet vad som hänt om de varit ensamma i tunnelbanevagnen. Reap what you sow.

/BubbasBoy

Jag kommer att rösta SD, det är det inget tvivel om. Men du vet ingenting om den där kvinnan alls men dömer henne direkt och tycker att en invandrare har rätt att göra så mot en svensk äldre kvinna.

Om du ser en tjej bli våldtagen, skiter du i att agera då också?

Det är just det här som är faran med vårat land, inte nog med att vi ha korkade politiker som tar in allt skit i det här landet, utan vi har en befolkning som är så rädda och bara bryr sig som sig själva att invandrarna med lätthet kan ta över stad efter stad i det här landet.
Citera
2018-03-04, 23:22
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikdem
Facebook gör sitt bästa att ta bort den om den läggs upp tydligen. Om det är massanmälningar eller någon som arbetar för facebook är osäkert.

https://www.youtube.com/watch?v=VNUnbgsh2tM
Citera
2018-03-04, 23:23
Medlem
NirvanAs avatar
Man kan undra varför det är så viktigt att sitta för babben? Är man ung och frisk är det ju inga problem att stå upp i kollektivtrafiken, lämna sittplatserna åt de svaga istället.
Citera
2018-03-04, 23:24
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
En i kommentarsfältet säger att hon var där och att killen först hade frågat om han fick sitta bredvid henne, och kvinnan hade svarat nej med motiveringen att han luktar illa.

Ingen aning om det är sant, men någon skrev det i alla fall.

Varför frågar han om han får sätta sig bredvid en kvinna på tunnelbanan?
Citera
2018-03-04, 23:25
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pocahontas vän
Till viss mån. Orsaken för deras beteende kan förklaras av en kombination av låg IQ, dålig impulskontroll och gener associerade med våld och aggressivitet. Det är uppenbart att vi därför inte kan utforma lagar och samhällsstrukturer som tidigare. Utomeuropeiska invandrare svara bara till en stark pennalism.

Ja jag kan hålla med dig i att dom har låg iq och dålig impulskontroll, dom löser allting med våld. Dom är uppvuxna så och det finns väl i deras inavlade gener.

Men för att få stopp på sånt agerande som skitskallen i videon gör mot tanten så måste folk i det här landet sätta stopp för det.
Samt att SD måste få makten för att kunna stoppa vansinnet som sker.
Senast redigerad av Scarlettstorm 2018-03-04 kl. 23:28.
Citera
2018-03-04, 23:39
Medlem
pocahontas väns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Varför frågar han om han får sätta sig bredvid en kvinna på tunnelbanan?
Det är falskt. Det är en fejkprofil som skrev det påståendet. Nedan hittar du påståendet samt profilen.

http://i.4cdn.org/pol/1520190621412.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in