Citat:
Ursprungligen postat av
BubbasBoy
”Vi” anser jag omfattar statsmakten med dess våldsmonopol. Det finns bara ett sätt att hantera den här typen av problem utan att själv bli lidande - rösta i september. Rösta på något som inte bidragit till den här destabiliseringen i samhället. Moderater och sossar går fetbort.
Själv ingriper jag aldrig i sådana situationer. I det här fallet kategoriserar jag den rödhåriga kvinnan som en gammal soc-tant, sannolikt ”med hjärtat till vänster”. Det där är ingen nationalist och därmed inget jag har något intresse av att försvara. Hon hade tur som fick hjälp ut, vem vet vad som hänt om de varit ensamma i tunnelbanevagnen. Reap what you sow.
/BubbasBoy
Jag kommer att rösta SD, det är det inget tvivel om. Men du vet ingenting om den där kvinnan alls men dömer henne direkt och tycker att en invandrare har rätt att göra så mot en svensk äldre kvinna.
Om du ser en tjej bli våldtagen, skiter du i att agera då också?
Det är just det här som är faran med vårat land, inte nog med att vi ha korkade politiker som tar in allt skit i det här landet, utan vi har en befolkning som är så rädda och bara bryr sig som sig själva att invandrarna med lätthet kan ta över stad efter stad i det här landet.