Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-04, 14:04
  #1
Medlem
En simpel fråga bara hur ni ser på situationen om eran partner hade varit otrogen under fyllan?

Om er partner hävdar att de har minnesluckor, inte visste vad de gjorde, de blev utnyttjade av någon som var mindre berusad, osv.

Hade det ändrat eran syn på deras otrohet?
Citera
2018-03-04, 14:08
  #2
Medlem
kumlafucker84s avatar
Hade hon blivit våldtagen på fyllan så är det en annan sak. Men hade hon knullat med en annan kille på fyllan så skulle jag dumpa henne direkt! Att säga "Älskling. Jag låg med en kille igår. Men det betydde ingenting för jag var full" Det skulle jag aldrig tolerera!
Citera
2018-03-04, 14:12
  #3
Medlem
Det där är värre. Ens riktiga sida kommer fram på fyllan. Nu vet du iallafall att hon alltid velat ha annan kuk. Tycker man är svag om tolererar sånt
Citera
2018-03-04, 14:15
  #4
Medlem
Otrohet är otrohet och det väljs bort.
Citera
2018-03-04, 14:17
  #5
Medlem
Att använda fylla som ursäkt för otrohet håller inte. Ville hon (gissar könet) inte knulla får hon väl göra en våldtäktsanmälan, det är ju poppis nu för tiden...
Citera
2018-03-04, 14:18
  #6
Medlem
med tanke på din senaste tråd, så verkar det som du varit ute med din kollega igen.
inte bra att ragga på arbetskamrater.
Citera
2018-03-04, 14:21
  #7
Medlem
Fylla är bara en dålig ursäkt, orka med en partner som behöver koppel så fort det är alkohol med i bilden
Citera
2018-03-04, 14:23
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Greger
med tanke på din senaste tråd, så verkar det som du varit ute med din kollega igen.
inte bra att ragga på arbetskamrater.
Nej det har jag inte men försöker förstå logiken i hur allt blev mitt fel men han är helt oskyldig.. (hävdar inte att jag var felfri heller).
Citera
2018-03-04, 14:25
  #9
Medlem
ColaKexs avatar
Hur jag ser på det? Precis lika jävla illa som under nyktert tillstånd med tillägget att partnern borde sluta förtära alkohol om det resulterar i otrohet och minnesluckor. Kan man inte hantera alkohol ska man ge fan i och dricka alternativt söka hjälp för sitt missbruk.
Citera
2018-03-04, 14:30
  #10
Medlem
Det är ok så länge man inte blir avslöjad! Annars är det förjävligt om man råkar ut för det.
Citera
2018-03-04, 14:32
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pointlessfeelings
Nej det har jag inte men försöker förstå logiken i hur allt blev mitt fel men han är helt oskyldig.. (hävdar inte att jag var felfri heller).

Oskyldig är han ju absolut inte. Vissa frukter är ju förbjudna när man är i ett förhållande.

Har tanten kommit på han?
Citera
2018-03-04, 14:39
  #12
Medlem
tarek90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pointlessfeelings
En simpel fråga bara hur ni ser på situationen om eran partner hade varit otrogen under fyllan?

Om er partner hävdar att de har minnesluckor, inte visste vad de gjorde, de blev utnyttjade av någon som var mindre berusad, osv.

Hade det ändrat eran syn på deras otrohet?
Låt inte era fruar, flickvänner dricka alkohol så behöver man inte vara oroliga att det skall vara en olyckshändelse!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback