2018-03-03, 15:33
Medlem
supermoons avatar
GP-artikel från 2018-02-23:
Citat:
Vid 03.15 under tidig fredagsmorgon började en polisbil brinna utanför polisstationen i Trollhättan.

– Det rör sig om sabotage. En eller flera personer hällde en lättantändlig vätska på bilen och tände eld, säger Joakim Hansson, vakthavande befäl vid polisen i region Väst.

Poliserna på plats befann sig inne på polisstationen och kunde snabbt konstatera att det brann kraftigt på parkeringen utanför.
Flera andra MSM-tidningar rapporterar också, men de flesta jag provade hade sina artiklar bakom betalvägg.

Vad rör det här sig om, förutom det ovannämnda?
Citera
2018-03-13, 23:53
Medlem
Enligt rykten i staden så stod hen kvar och fick brännskador själv.
Citera
2018-03-14, 00:02
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermoon
GP-artikel från 2018-02-23:

Flera andra MSM-tidningar rapporterar också, men de flesta jag provade hade sina artiklar bakom betalvägg.

Vad rör det här sig om, förutom det ovannämnda?

Det var ett tag sedan det hände
Citera
2018-03-20, 02:23
Medlem
supermoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampbob3kant
Enligt rykten i staden så stod hen kvar och fick brännskador själv.

Tack, intressant. Det står dock inget någonstans om att någon åkte fast, så henaren hann visst undan ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Det var ett tag sedan det hände

Jag väntade en vecka innan jag startade tråden om det är det du syftar på, men eftersom datum står och det borde varit hyfsat aktuellt som samtalsämne i trakten åtminstone en vecka, så var det kanske något annat du menade med "ett tag sen"?

I skrivande stund hittar jag med en snabb sökning på nätet tyvärr inget nytt om det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in