2006-01-25, 05:55
Bannlyst
barnstol, beg. till fyndpris, några nackdelar med dom?
Citera
2006-01-25, 07:34
Medlem
mrharakiris avatar
Måste säga att jag tycker ikeas billiga vita plaststol med bricka är outstanding, kanske inte det snyggaste men grymt praktisk.
Citera
2006-01-25, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrharakiri
Måste säga att jag tycker ikeas billiga vita plaststol med bricka är outstanding, kanske inte det snyggaste men grymt praktisk.
Den har vi redan utan bricka och har haft länge, men tjejen är 2 snart och vill klättra ur den.
Citera
2006-01-25, 23:32
Medlem
Webbes avatar
När man sparkar tårna i dom (och det gör man), gör det jävligt ont. Annars är det en av de bättre barnstolarna som finns. Kolla, nästan varenda förskola har sådana, slitstarka och räcker från det barnet kan sitta tills de är 10.

Klättra barnet ur så är "tripptrappen" att föredra framför IKEAs platsstolar.

Nackdelar: de är klumpiga och tunga och nya kostar de minnst 1300kr.

EDIT:stafning o mer
Citera
2006-01-26, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Webbe
När man sparkar tårna i dom (och det gör man), gör det jävligt ont. Annars är det en av de bättre barnstolarna som finns. Kolla, nästan varenda förskola har sådana, slitstarka och räcker från det barnet kan sitta tills de är 10.
Klättra barnet ur så är "tripptrappen" att föredra framför IKEAs platsstolar.
Nackdelar: de är klumpiga och tunga och nya kostar de minnst 1300kr.
EDIT:stafning o mer
Ja jag frågade just varför hon inte är fastspänd längre, när jag hittat henne stående i den vita burken, ser något farligt ut Vi köpte den för 40:- och Stokke lite ful för 250:-, nu slipad och klarlackad Bara prova vad som är bäst och fylla huset med resten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in