Citat:
Ursprungligen postat av
evilhoney
*spegel*
För det första; jag är inte feminist och förstår inte hur det på något sätt har med ämnet att göra.
Du stinker feminist med dina aggressiva tolkningar och tolkningsföreträden.
Citat:
Jag kallade dig inte ett rövhål, jag tyckte att du betedde dig som en röv, vilket definitivt en skillnad.
Men är du seriös eller... väx upp. Seriöst nu, nu dummar du dig bara. "kallade dig inte rövhål, sa att du betedde dig som en röv". Okej då, du la fram det lite annorlunda då. Skärp dig för fan. Man kan tro att du är fem år. När någon går ner på semantiska subtila obetydliga skillnader så vet man att de medvetet fjantar sig. Det är så genomskinligt.
Om du tyckte att jag missuppfattade dig så hade du kunnat klargöra istället för att dra ditt tämligen otrevliga sätt att kommunicera vidare.
Citat:
Jag uppfattade definitivt sitt sätt att kalla personen simpel och skratta åt den som förminskande.
Som sagt, detta säger mer om dig än mig. Det finns två typer av människor som tolkar all skratt oavsett sammanhang som hån: babbar och feminister. En som inte tillhör någon av dessa två grupper och har någon som helst civiliserad tolkning på saker förstår att jag skrattar åt och skriver att det är simpelt och gulligt att "klappa en hund". Det är något ni feminister
aldrig kommer att förstå. Ni är arga på allt och alla där ni inte har att göra och ska ställa till med saker så som att pressa in rasism och sexism och förnedring i varenda litet halmstrå.
Citat:
Nu är det återigen du som färgar mina ord, jag sa inte att det är fel att trolla
Det är exakt det du skrev. Tydligt och glasklart kopplade du mitt "att bete sig som en röv" till mitt trollande.
Citat:
Jag förstår att jag klampat på ömma tår
När du, till skillnad från mig, färgade mina ord och kallade mig för ett rövhål ja.. oj förlåt, jag menar när du sa att jag beter mig som en röv.
Skärp dig, du är ingen femåring. Erkänn bara att du gjorde fel och betedde dig som en röv för att du misstolkade det jag skrev och att misstolkningen beror på dina osunda aggressiva tolkningsföreträden.