2006-01-25, 19:53
Medlem
Bullsquids avatar
har testat nu och det var absolut inget märkvärdigt.
samma effekt, sved inte direkt något

ska nog alltid sniffa de i fortsättningen om jag inte har bråttom
det känns mycke skönare, hoppas man inte förstör lilla näsan med för mycke pulver bara. men som sagt det e ju inget kemiskt framställt tjack utan kommer direkt från apoteket

drar upp en lina till nu...
(om det ändå vart nåt starkare)

jag e förresten ledig till måndag så ere nån som bor i närheten och är sugen på tjackrace eller annat kul så hör bara av er (svarar på alla pm och msn, ja jag är seriös)
Citera
2006-01-25, 20:52
Bannlyst
någon som testat röka koffein? haha
Citera
2006-01-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillfarsan
prova att slänga i lite aspirin och syntetiskt effedrin så får du långt mycket bättre effekt

Är inte det uppenbart? Varför ens nämna en helt annan (olaglig) drog?
Citera
2006-01-25, 22:19
Medlem
Lillfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
Är inte det uppenbart? Varför ens nämna en helt annan (olaglig) drog?

du har en poäng där

för övrigt.. är effedrin olagligt? var övertygad om att det enbart var olagligt vid försäljning, men inte innehav?
Citera
2006-01-26, 00:17
Medlem
ruben saltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
har sökt en del i detta ämnen men hittade inget direkt svar efter det jag var ute efter. det är så att jag ibland äter koffeinpiller för att orka med skolan (apotekets 100mg) och ibland så känner jag mej dålig i magen av dem , nästan illamående.

om jag skulle snorta pillren istället skulle det väl kännas bättre?
samma effekt antar jag fast magen slipper jobbam koffein kan väl inte vara varligt att snorta eller? jag vet att de är för oralt bruk men isf borde det ju stått en varningstext (och ingen snack om att köra upp dem i röven nu)

kan nästan bli överansträngt om man ständigt sniffar in koffein?
det e ju iaf inget tjack det rör sej om....iaf jobbigt att behöva gå runt i skolan med gaser i magen och smått illamående ibland.

vet att de mesta illamående beror på att jag inte ätit frukost innan man jag e helt enkelt inte hungrig på morgonen.

det enda jag undrar är om det är nåt speciellt medel i vilket är väldigt ohälsosamt att smitta (vilket jag betvivlar)

vad säger ni skull det funka bra?

Jag hoppas att du inte är seriös!! För helvete!! Ta lite tjack eller nåt om du nu måste.. Annars tycker jag du ska testa snorta eller varför inte skjuta när du ändå håller på??
Citera
2006-01-26, 12:06
Medlem
times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruben salte
Jag hoppas att du inte är seriös!! För helvete!! Ta lite tjack eller nåt om du nu måste.. Annars tycker jag du ska testa snorta eller varför inte skjuta när du ändå håller på??

är du över 18? det är 18års åldersgräns på fb.
Citera
2006-01-26, 12:09
Medlem
BigFatCones avatar
jag har snortat koffeintabletter rätt många gånger och det har gett mig en helt annan upplevelse än att bara äta dom rakt upp och ner.. för det första så klarade sig magen utan att bli sur, för det andra gav det enerig på ett helt annat sätt och för det tredje hamnade i ett klassiskt tjackpundande nämligen att städa.. ett visst mått av eurfori dök dessutom upp..
Citera
2006-01-26, 14:38
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruben salte

varför skulle jag ta tjack när det räcker bra med koffein
dessutom kostar ett gram tjack 300kr och en burk med 30st koffeintabs på 100mg 40kr. varför skulle jag skjuta nåt för?
jag är inte ute efter värsta kicken om du trodde det...

jag vill bara ha nåt som gör mej mindre trött i skolan.
koffein är perfekt, varför jag ens undra var för att de ibland gör mej dålig i magen och det skulle väl undvikas när man sniffar dem?
Citera
2006-01-26, 14:38
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
jag har snortat koffeintabletter rätt många gånger och det har gett mig en helt annan upplevelse än att bara äta dom rakt upp och ner.. för det första så klarade sig magen utan att bli sur, för det andra gav det enerig på ett helt annat sätt och för det tredje hamnade i ett klassiskt tjackpundande nämligen att städa.. ett visst mått av eurfori dök dessutom upp..

precis detta jag är ute efter
tack!
Citera
2006-01-26, 14:42
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKUNX
Koffein ger ju ingen "kick" så varför plåga sej själv? Koffein gör bara att du inte blir lika trött..

jag är inte utan efter någon kick heller, och det var inte det minsta plågsamt att sniffa dem. det jag vill få ut av dem är att inte bli lika trött och det är precis vad de gör.
som sagt varför jag skulle välja att snorta är för de ibland gör mej smått dålig i magen när jag äter dem.
Citera
2006-01-26, 15:19
Medlem
PrettySneakys avatar
Har också använt en hel del koffein för att orka med mina studier. Tyvärr så var det för min del knappast något mirakelmedel. När jag var trött och hade fått i mig koffein så var jag fortfarande lika trög i skallen men mindre sömnig. Hur funkar det för dig?

Vad gäller kick så är det givet att koffein inte är lika potent som tjack till exempel, men dricker man kaffe sällan och käkar många piller så blir man ganska speedad. Helt ok kombination om man super dessutom. Tyvärr så får man en ganska rejäl avtändning oxå.
Citera
2006-01-26, 15:36
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärptrut
Jag tror mer på om du tar pillrena rektalt...det kommer att bli bättre...

Har gjort det en gång i brist på tjack, spolade ur två gamla påsar och krossade en tablett och upp där bak åkte det... Usch, vad man gjort när man vart desperat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in